//

Muziek overzetten van iPad naar Mac

Muziek overzetten van iPad naar Mac discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo dag mensen! Ik heb het forum afgezocht maar kon helaas niks vinden, ook op google heb ik intensief gezocht alleen kom vaak terecht op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-12-11, 17:52
derper derper is offline
• iOS 5.0.1
• 11.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Egmond aan Zee
Berichten: 26
Standaard Muziek overzetten van iPad naar Mac

Hallo dag mensen!

Ik heb het forum afgezocht maar kon helaas niks vinden, ook op google heb ik intensief gezocht alleen kom vaak terecht op programma's uit die je eventjes kan gebruiken tot je de volledige versie moet kopen.

Ik zoek namelijk een goed programma waarmee ik al mijn muziek van me ipad op me mac kan overzetten voor gratis aangezien ik niet van plan ben x aantal euro's te betalen voor het eenmalig overzetten van mijn muziek bestanden.

Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand een goed programma dat werkt?

Ik heb uiteindelijk een programma gevonden dat heet FreeSync van iSkysoft en die beweren dat het ook werkt voor de ipad alleen helaas detecteert dit programma mijn ipad niet.

Greetz
__________________
of niet dan
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-12-11, 19:25
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

song exporter pro mss?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: iTunes overzetten van Windows 7 naar Mac Stilting iTunes 0 05-11-11 21:16
Muziek: Muziek op ipad overzetten naar Iphone karterke Muziek, foto & video 4 28-10-11 19:42
iPhone overzetten en synchroniseren van PC naar MAC Barto iTunes 2 01-05-11 16:10
muziek aangeschaft in itunes op iphone overzetten naar itunes op mac RVaarkamp iTunes 3 24-10-10 20:35
Bestanden overzetten van Mac naar iPhone wjd Desktop-applicaties 1 26-08-08 12:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:22.