//

muziek op iphone 4 zetten

muziek op iphone 4 zetten discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo mensen, ik ben al een jaar in het bezit van een iphone 4 en hij werkt inprincipe prima. Sinds ik IOS5 heb geeft het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-12-11, 20:05
BNA BNA is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 1
Standaard muziek op iphone 4 zetten

hallo mensen,

ik ben al een jaar in het bezit van een iphone 4 en hij werkt inprincipe prima. Sinds ik IOS5 heb geeft het alleen maar problemen. ik wou op mijn iphone nieuwe muziek zetten en koppelde hem aan de PC. Itunes gaf aan dat ik itunes 10.5 moest downloaden, dat heb ik gedaan. Werkt ook. Nu het probleem: ik download altijd met youtube converter, heeft altijd perfect gewerkt. nu wou ik net muziek verslepen van een map op mijn pc naar itunes, kreeg ik een weigering. ik kan geen muziek verslepen naar mijn itunes en dus geen muziek op mijn telefoon zetten. heeft iemand enig idee waar dit probleem vandaan komt of een andere manier waarop ik muziek op mijn telefoon kan zetten zonder al te veel problemen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-12-11, 20:19
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Misschien een probleem met het formaat, de extensie van je muziek.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
muziek op iphone zetten u407692 Muziek, foto & video 5 25-11-11 22:53
Muziek: Muziek op Iphone zetten. Selim Muziek, foto & video 5 23-08-11 17:18
Muziek: Muziek op iphone zetten thijsbroekkamp Muziek, foto & video 0 11-08-11 13:01
Muziek op Iphone zetten JonkoH iTunes 3 08-06-11 19:37
Muziek: muziek op de iphone zetten Haagze sf2 Muziek, foto & video 12 17-01-08 23:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:38.