//

Geen "Abc.."-teken meer bij muziek.

Geen "Abc.."-teken meer bij muziek. discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, laatst was ik aan het klungelen met itunes--> ik probeerde muziek op mijn iphone te zetten. Eens ik klaar was ging ik kijken of ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-12-11, 14:49
Gevorgyan Gevorgyan is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 2
Exclamation Geen "Abc.."-teken meer bij muziek.

Hallo,

laatst was ik aan het klungelen met itunes--> ik probeerde muziek op mijn iphone te zetten. Eens ik klaar was ging ik kijken of de muziek erop stond, ja het stond er op MAAR die balken met A,B,C,....staan er niet meer.

Normaal gezien als je naar je lijst met muziek gaat is er altijd een balk A-endan muziek die begint me A, een balk B- endan muziek die begint met B.....maar nu zijn die er niet meer. kan iemand helpen AUB?

Alvast bedankt x
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-12-11, 15:11
decx decx is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 381
Standaard

Bij 'Afspeellijst' staat er inderdaad geen ABC bij. Bij 'Artiest', 'Album' en 'Nummer' zou dat wel zo moeten zijn.
  #3  
Oud 20-12-11, 22:51
Gevorgyan Gevorgyan is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door decx Bekijk bericht
Bij 'Afspeellijst' staat er inderdaad geen ABC bij. Bij 'Artiest', 'Album' en 'Nummer' zou dat wel zo moeten zijn.
Ja ik weet, het 'was' ook zo, maar nu ineens niet meer... ik weet nog wel dat ik een of ander nieuwe itunes heb gedownload fzoiets endan mijn muziek in mijn gsm heb gedaan en sinds dan waren die ABC-balken er niet meer ;s . Ugh' zo ingewikkeld --'
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3gs "geen service"/"zoeken.." zozamis Unlock 10 21-12-11 20:48
"+" teken weg in agenda en contacten na ios5 Frepo38 iPad algemeen 6 04-12-11 23:55
Geen "Changes" meer bij Cydia Update SPiET Jailbreak apps en thema's 0 14-02-11 13:56
"Geen Service" "herstel vereist" melding Martijnvdberge iPhone algemeen 13 24-01-11 12:59
iphone "no service" bij "enable 3G" optie arnevt iPhone algemeen 4 13-09-10 19:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:15.