//

Muziek van Itunes niet meer naar Iphone

Muziek van Itunes niet meer naar Iphone discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hii, Ik heb sinds kort een probleem met mijn itunes, Hij wilt ineens geen muziek meer op m'n Iphone zetten. Ik doe dit altijd handmatig ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-01-12, 01:33
iSilvanaH iSilvanaH is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 1
Question Muziek van Itunes niet meer naar Iphone

Hii,

Ik heb sinds kort een probleem met mijn itunes, Hij wilt ineens geen muziek meer op m'n Iphone zetten.

Ik doe dit altijd handmatig en is nooit een probleem geweest. Ik moest al mijn muziek er opnieuw opzetten en dit ging bij de eerste paar albums gewoon goed. Maar als ik nu er een album opzet staat die er wel tussen maar in lichte letters (De albums die er wel op staan zijn zwart ) Achter het vinkje staat een rondje met 2 pijlen in een cirkel. Het lijkt me heel simpel op te lossen maar ik heb geen idee hoe Ik heb mijn muziek veder ook niet verplaats of iets dergelijks.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
iphone, itunes, muziek



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle apps van iphone, maar niet meer terug van itunes naar iphone 90benjamin90 iTunes 2 07-04-12 00:42
Muziek van iPhone naar iTunes Joefmarloes iTunes 1 10-11-11 21:30
muziek van Iphone naar itunes ThaFunz Muziek, foto & video 5 11-06-11 01:11
Muziek: Niet alle muziek van itunes gaat naar mijn iphone, help? GasGasR6 Muziek, foto & video 9 22-05-10 22:11
Windows: niet alle muziek van mijn computer gaat naar itunes evivanlaarhoven iTunes 2 19-01-10 16:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:46.