//

Krijg geen muziek op iphone

Krijg geen muziek op iphone discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg op een of andere manier geen muziek meer op 3gs. Heb sinds ik geupdate heb naar 5.0.0 dit probleem. Ik heb mijn iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-01-12, 23:56
Hamkaas Hamkaas is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 1
Standaard Krijg geen muziek op iphone

Ik krijg op een of andere manier geen muziek meer op 3gs.
Heb sinds ik geupdate heb naar 5.0.0 dit probleem. Ik heb mijn iphone al anderhalf jaar, dus weet niet wat ik fout doe. Of hebben andere ook dit probleem. Op mijn ipad2 zet hij de muziek wel.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Krijg geen ringtones op mijn iPhone! borgqueenx Ringtones en Wallpapers 12 15-01-10 20:56
Ipod geeft geen muziek, itunes zegt 2,4GB muziek op iphone theet iTunes 2 19-08-09 11:59
Men Iphone kan geen connectie maken met de pc en ik krijg geen laadindicatie davidvanh iPhone algemeen 7 02-08-09 15:58
Krijg geen videos op mijn Iphone papegaai01 iTunes 1 29-01-09 13:01
krijg geen muziek via Itunes versie 7.5 op men unlocked Iphone tom555 Archief 2 26-11-07 20:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:37.