//

volgorde in een afspeellijst

volgorde in een afspeellijst discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sinds een paar weken een iPhone 4S in het bezet en ik heb al mijn muziek uit mijn iTunes bibliotheek erop gezet. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-01-12, 15:25
Mitchell94 Mitchell94 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 1
Standaard volgorde in een afspeellijst

Hallo,
Ik heb sinds een paar weken een iPhone 4S in het bezet en ik heb al mijn muziek uit mijn iTunes bibliotheek erop gezet.
Ik heb ook de standaard afspeellijsten als 'Favorieten', 'onlangs toegvoegd' in mijn iTunes staan.
Het probleempje is nu dat de nummers in een afspeellijst omgekeerd in de afspeellijst staan op mijn iPhone.
In mijn iTunes heb ik in mijn map 'favorieten' de meeste afgespeelde liedje bovenaan staan en dan aflopend naar minst afgespeeld.
Op mijn iPhone staat het nu omgekeerd. Dus nummers die ik het minst heb afgespeeld staan nu bovenaan, en de nummer die meeste zijn afgespeeld staat nu onderaan.

Mijn vraag is nu hoe ik die volgorde op mijn iPhone kan veranderen, naar dezelfde volgorde als op mijn iTunes.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-01-12, 20:37
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik snap nie zo goed waarom je het jezelf zo moeilijk maakt? .

Hetgeen ik doe is simpel; link bovenaan in itunes klik ik op nieuwe afspeellijst, die komt dan links onderaan die map, deze geef ik een naam en daar schuif ik mijn muziek in die ik wil en hoe ik het wil, ik maak dan ook een map aan als ik er zin in heb zodat ik de rocknummers apart houd van de dance nummers enz.....

Ik heb ook itunes match angeschaft (25 euro per jaar), nu steek ik mijn songs in the icloud, degene die ik wil horen haal ik uit the icloud (verbruikt data nie vergeten dan ) en dan zal de iphone alleen die nummers afspelen die ik zelf uit the cloud heb gehaalt.

Dan heb je nog een optie ook als je bv nieuwe muziek ofzo hebt of nog eens een nieuwe map wil maken maar geen zin hebt om via de pc alweer te gaan veranderen dan gebruik ik de app playlist-creator voor, daar kan je ook meteen zelf alweer eigen mappen aanmaken en daar je nummers insteken die je op dat moment wil horen.

Hetgeen jij doet snap ik nie zo goed en moet eerlijk zeggen ik dat zo nog nooit heb gebruikt .
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Afspeellijst shuffled?? Kieks iTunes 1 27-03-11 16:30
Muziek: Afspeellijst probleem Bardfielt Muziek, foto & video 0 19-02-10 15:45
Windows: Afspeellijst, nl: Kwiq iTunes 0 16-02-10 17:30
Afspeellijst volgorde thijsje_26 iPhone algemeen 1 21-09-09 22:38
Windows: Slimme afspeellijst mana_chico iTunes 3 22-04-09 10:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:27.