//

Muziek (de)selectie iTunes

Muziek (de)selectie iTunes discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er een mogelijkheid om niet alle muziek die op de laptop ( iTunes) staat over te zetten op mijn iPhone ? (3GS) er staat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-01-12, 16:06
rammie2000 rammie2000 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 37
Standaard Muziek (de)selectie iTunes

Is er een mogelijkheid om niet alle muziek die op de laptop ( iTunes) staat over te zetten op mijn iPhone ? (3GS) er staat namelijk bijna 16 gig muziek van mijn vriendin op ( Marco toestanden dat ik van gruwel) en amper 2 gig van mijn muziek....
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-01-12, 18:40
decx decx is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 381
Standaard

iTunes > Apparaten > iPhone > Muziek. Daar kun je onder andere een selectie maken van artiesten, genres enz. Misschien wordt je huidige muziek wel eerst verwijderd van je iPhone.
  #3  
Oud 07-01-12, 20:29
rammie2000 rammie2000 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door decx Bekijk bericht
iTunes > Apparaten > iPhone > Muziek. Daar kun je onder andere een selectie maken van artiesten, genres enz. Misschien wordt je huidige muziek wel eerst verwijderd van je iPhone.
Kan je lied per lied ook selecteren dan? Vrouwlief heeft zonet de q-top 1000 afgehaald.... Wiepee.

Als ik ooit MacBook weer te pakken krijg zal ik dit Es' proberen... Heb al gedacht om mijn phone te syncen met mijn Windows laptop want daar zit ze nooit aan maar da zal zo goed ni samen werken zeker?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Adressen selectie synchroniseren znerik iTunes 3 05-01-11 12:13
Muziek: Selectie mp3's in itunes bepaalt, niet instellingen iphone... FScheltens Muziek, foto & video 0 10-03-10 00:11
Ipod geeft geen muziek, itunes zegt 2,4GB muziek op iphone theet iTunes 2 19-08-09 11:59
Selectie in UITextView voorkomen SkyTrix Ontwikkelen voor iOS 15 17-08-09 19:29
Netwerk selectie Iphone 3G Roxn iPhone algemeen 33 17-08-09 18:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:36.