Foto's en gegevens weg na Update iOS5 discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Gister mijn iPhone 3GS 8GB geupdate naar iOS5. Eerst gesynchroniseerd en backup gemaakt uiteraard. Nu heeft hij hem terug gezet naar april vorig jaar op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's en gegevens weg na Update iOS5
Gister mijn iPhone 3GS 8GB geupdate naar iOS5. Eerst gesynchroniseerd en backup gemaakt uiteraard. Nu heeft hij hem terug gezet naar april vorig jaar op de een of andere manier.
Al mijn foto's, game saves en belangrijke opslag is nu weg. Ook niet meer terug te krijgen na meerdere keren proberen te synchroniseren en herstellen naar een eerder opgeslagen moment. Al mijn contacten heb ik nog wel...ook de nieuwste.. Iemand enig idee..????? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
je kan een andere back-up kiezen in iTunes. Maar mogelijk heeft hij je laatste back-up niet goed genomen...
|
|
|||
|
|||
Dat vrees ik helaas ook.. Wat ik wel erg vind is dat ik al mijn foto's kwijt ben...is hier nog iets aan te doen??
Bij de laatste back-up was alles weg..en bij die daarvoor zat ook.. dat had ik al geprobeert. Bedankt voor je reactie.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 update Ios5: contacten weg | Boudie5 | iPhone algemeen | 3 | 22-05-12 12:29 |
Van video naar panorama foto app opeens verdwenen na update IOS5 | Superwurm | iPhone Apps | 2 | 12-11-11 10:29 |
Windows: Alle gegevens kwijt na update, reservekopie weg? | nickkruijt | iTunes | 18 | 03-11-11 20:57 |
TomTom: TomTom Europa weg na update IOS5 | Achterhoek | iPhone Navigatie | 1 | 24-10-11 12:23 |
Upgraden 1.0.2 naar 1.1.2 of 1.1.3 (gegevens weg?) | SilverBullit | iPhone algemeen | 2 | 06-02-08 12:11 |
|
|