//

Foto's en gegevens weg na Update iOS5

Foto's en gegevens weg na Update iOS5 discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Gister mijn iPhone 3GS 8GB geupdate naar iOS5. Eerst gesynchroniseerd en backup gemaakt uiteraard. Nu heeft hij hem terug gezet naar april vorig jaar op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-01-12, 10:06
Essie13 Essie13 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 2
Standaard Foto's en gegevens weg na Update iOS5

Gister mijn iPhone 3GS 8GB geupdate naar iOS5. Eerst gesynchroniseerd en backup gemaakt uiteraard. Nu heeft hij hem terug gezet naar april vorig jaar op de een of andere manier.
Al mijn foto's, game saves en belangrijke opslag is nu weg. Ook niet meer terug te krijgen na meerdere keren proberen te synchroniseren en herstellen naar een eerder opgeslagen moment. Al mijn contacten heb ik nog wel...ook de nieuwste..

Iemand enig idee..?????
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-01-12, 10:40
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

je kan een andere back-up kiezen in iTunes. Maar mogelijk heeft hij je laatste back-up niet goed genomen...
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #3  
Oud 09-01-12, 10:52
Essie13 Essie13 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 2
Standaard

Dat vrees ik helaas ook.. Wat ik wel erg vind is dat ik al mijn foto's kwijt ben...is hier nog iets aan te doen??
Bij de laatste back-up was alles weg..en bij die daarvoor zat ook.. dat had ik al geprobeert.

Bedankt voor je reactie..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 update Ios5: contacten weg Boudie5 iPhone algemeen 3 22-05-12 11:29
Van video naar panorama foto app opeens verdwenen na update IOS5 Superwurm iPhone Apps 2 12-11-11 09:29
Windows: Alle gegevens kwijt na update, reservekopie weg? nickkruijt iTunes 18 03-11-11 19:57
TomTom: TomTom Europa weg na update IOS5 Achterhoek iPhone Navigatie 1 24-10-11 11:23
Upgraden 1.0.2 naar 1.1.2 of 1.1.3 (gegevens weg?) SilverBullit iPhone algemeen 2 06-02-08 11:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:32.