iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Muziek, foto & video (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/)
-   -   IPhone WinSCP video tutorial (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/10955-iphone-winscp-video-tutorial.html)

Lorsk8 09-04-08 19:33

IPhone WinSCP video tutorial
 
Heey,
Omdat ik vaak zie dat mensen niet weten hoe ze in hun IPhone moeten ftp'en, heb ik een video tutorial gemaakt. Hij is in het engels, dus als er veel vraag naar is zal ik hem vertalen naar het nederlands. Let niet op de spel- en grammaticafouten :P.

YouTube - IPhone FTP (WinSCP) Tutorial
Have fun :cool:

ControlSje 09-04-08 19:38

Oeps...password is alpine ipv elpine ;)

Lorsk8 09-04-08 19:39

Oepsie :o. My fault, zal hem wel editten
EDIT: Ik heb de video description geedit!!

Novita 02-01-09 01:04

hoi allemaal nog de beste wensen ben nieuw en ik zit nu een beetje te :mad:met winscp het lukt me niet inte loggen ik krijg te zien netwerkfout verbinding geweigerd :confused: wat doe ik fout zit in het zelfde netwerk maar niks

King1987 02-01-09 01:06

Beste Novita, kijk eerst eens lekker rond op het forum/wiki. Waarschijnlijk heb jij nog geen open ssh dat is namelijk wel vereist en moet je een draadloos netwerk hebben. En de juiste ip adres van je iPhone en de juiste inlog namen. (root en alpine)

Novita 02-01-09 01:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 237541)
Beste Novita, kijk eerst eens lekker rond op het forum/wiki. Waarschijnlijk heb jij nog geen open ssh dat is namelijk wel vereist en moet je een draadloos netwerk hebben. En de juiste ip adres van je iPhone en de juiste inlog namen. (root en alpine)

helaas al die dingen heb alleen als je me kan wijzen naar het open ssh gedeelte dat zou fijn zijn mischien kan ik daar me fout vinden maar de rest was aanwezig dan zij de tutorial hier boven:rolleyes:

King1987 02-01-09 01:11

Je moet open ssh uit cydia halen. Je kan dat uitzetten met sbsettings :)

Novita 02-01-09 01:17

ah kijk dat miste ik dus ik ben het al aan het proberen en het is gelukt denk ik hij maakt in ieder geval verbinding:cool::D

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 237543)
Je moet open ssh uit cydia halen. Je kan dat uitzetten met sbsettings :)

king bedankt het is gelukt :p nu kan ik rust hebben van me vrouw

croiman 06-01-09 12:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Novita (Bericht 237540)
hoi allemaal nog de beste wensen ben nieuw en ik zit nu een beetje te :mad:met winscp het lukt me niet inte loggen ik krijg te zien netwerkfout verbinding geweigerd :confused: wat doe ik fout zit in het zelfde netwerk maar niks


ofwel OpenSSH installeren op je iphone,

heb je dit al, voor de eerste in te loggen in je iphone via Winscp zul je meerdere moeten proberen, omdat je iphone de sleutel nog moet creeren, en moet beseffen dat deze verbinding is toegestaan.

Er staan genoeg tutorials op forum,
ook probleem gevallen die het ook niet lukken, als je dat na leest, kom je er al duidelijk wijs uit.

filmpje is wel al even te laat . lol

update : tis al in orde blijkbaar


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:31.