iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Muziek, foto & video (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/)
-   -   foto's verwijderen (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/110082-foto-s-verwijderen.html)

angel8 19-01-12 15:06

foto's verwijderen
 
Hallo

wie kan mij vertellen hoe ik foto's verwijder uit bibliotheek kan ze alleen verwijderen als ze in filmrol staan maar verder niet is toch raar zo komt het wel erg vol allemaal:mad:

hoop dat er iemand is die dat mij kan vertellen kan ze allemaal naar filmrol kopieren en dan verwijderen maar dan nog blijve ze in mijn bibliotheek staan dus dat schiet niet op


alvast bedankt
Ps als ik mijn iphone op i-tunes aansluit lukt het ook niet want zie ze niet staan dan
hoop dat er iemand is die mij dat kan vertellen:)

kuotje 19-01-12 15:11

zijn die foto's uit albums die je hebt gekopieerd naar jouw iphone?
dan moet je in iTunes naar het tabje Foto's gaan en de desbetreffende mappen uitzetten ( of in ieder geval niet alles synchroniseren en of in jouw afbeeldingen map van jouw pc de foto verwijderen !! )

( ik denk dat je geen iOS5 hebt? want dan is het de fotostream )

angel8 19-01-12 16:57

ey oke ga ik proberen dank je als het gelukt is laat ik het weten :)

Timso23 19-01-12 17:08

Bij je instellingen naar iCloud gaan, en daar Foto Stream afzetten. Op die manier zal je telkens je een foto neemt niet meteen gaan syncen met iCloud. Heb het probleem ook even gehad.

angel8 20-01-12 22:06

hallo
die foto stream staat uit en kan ze niet verwijderen ik heb een nieuwe map gemaakt en foto's die ik wil bewarendaarin gezet maar dan blijven ze ook bij filmrol staan en kan daar aanklikken en verwijderen maar dan vraagt hij of ik ze uit alle mappen wil verwijderen maar je hebt geen keus van ja of nee dus niet gedaan want dan ben ik ze weer allemaal kwijt

pffff weet het niet meer iemand raad:)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 januari 2012 om 22:10 ----------

nog even een vraag je krijgt als je iphone op itunes aansluit wel je apps te zien en kan je ze verwijderen via pc maar je foto's krijg ik niet te zien of doe ik iets fout misschien:eek:

kuotje 20-01-12 22:26

bedoel je nou filmrol of photostream...
fotos die via de pc erop zijn gezet zijn idd niet te verwijderen, en ook niet via de mobiel...
fotos in fotostream zijn ook niet te verwijderen ( zet fotostream uit en www.icloud.com log in en delete fotostream bij geavanceerd )

andere fotos zou je miet kunnen hebben ..... ... .

Serkann26 03-02-12 00:17

Foto's verwijderen
 
Hey ,
Ben je mss vergeten te klikken op toepassen na het synchroniseren ?
Als je dit doet worden die foto's die je niet kon verwijderd automatisch verwijderd .
Als je alleen synchroniseert zonder op toepassen te klikken gaat het niet lukken om te verwijderen .

Mvg,
Serkann

blackblrd 04-02-12 20:43

ik heb het zelfde probleem.
ik heb vroeger met mijn oude laptop, een hele hoop albums gesynct met mijn phone. maar nu op deze laptop staan die albums niet meer in itunes maar wel nog op mijn iphone, en ik weet echt niet hoe ik deze kan verwijderen??

Qaa 16-02-12 12:46

foto's uit fotostream kun je wel verwijderen. instellingen>icloud>fotostream. en dan kun je hem uitzetten. de foto's worden dan verwijderd...

Herman Hagenbeek 25-04-12 13:05

Mijn iphone4 met os 5.1 heeft om onduidelijke redenen een belangrijk deel van mijn foto s uit de computer overgenomen. Via itunes/ naar foto/ geselecteerde mapper ( 5,3GB) maar ik kan deze noch in itunes noch middels mijn computer verwijderen. Wie weet hoe dit zou kunnnen. Bij voorbaat bedankt!

Claudia38 19-05-12 09:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Serkann26 (Bericht 768052)
Hey ,
Ben je mss vergeten te klikken op toepassen na het synchroniseren ?
Als je dit doet worden die foto's die je niet kon verwijderd automatisch verwijderd .
Als je alleen synchroniseert zonder op toepassen te klikken gaat het niet lukken om te verwijderen .

Mvg,
Serkann



Dit klopt als een bus, ik zat ook met dit probleem....
bedankt!!!

angel8 19-05-12 21:30

Hallo ik heb nog een vraagje ska ik via whatsapp een foto krijg slaat hij hem gelijk op,maar als ik een audio krijg waar slaat hij die op,kan hem niet vinden dan hoop dat jullie het misschien weten .
Dank je alvast

LadyIDN 28-08-12 14:45

Foto's verwijderen
 
Misschien heb ik er overheen gelezen, maar ik kan het antwoord op mijn vraag niet vinden.

Ik heb in mijn foto's verschillende albums staan. Een aantal van die albums zijn er door mijn ex op gezet met foto's van ons erin. Deze wil ik nu graag verwijderen, maar ik krijg de albums en foto's niet ge-delete. Ik kan de foto's van mijn Camera Roll wel verwijderen en de albums die ik zelf maak ook. Ik heb alles doorgespit via sync. met itunes, maar helemaal niets gevonden of voor elkaar gekregen. Krijg ze ook niet weg als ik via m'n pc naar 'mijn computer' ga.

Wie kan me helpen, ben die foto's nu wel een beetje zat haha :-)

p.s. die foto's zijn van mijn oude iphone overgezet naar itunes en toen op mijn nieuwe, kan het hier wat mee te maken hebben?

Super bedankt alvast!

Gr Iris

apenootje 30-08-12 20:58

foto's verwijderen
 
Iris, ik heb hetzelfde gehad dubbele foto's in dubbele mappen.
Als je naar apparaten gaat in Itunes kun je de map foto's aanvinken.
daar kun je vervolgens het hokje aanvinken: foto's synchroniseren uit.
Als die aangevinkt staat, vink hem dan weg , klik op herstellen rechtsonder en vervolgens synchroniseren. Nadat ik dat gedaan had waren bij mij de mappen weg.

Succes

lennart957 30-10-12 20:44

Maak op je bureaublad of ergens anders een mapje aan met een willekeurige naam, maar zet geen bestanden in het mapje( je maakt dus gewoon een leeg mapje aan) doe je iPhone aan de computer --> open iTunes --> klik bij apparaten op je iPhone --> ga naar foto's --> vink ''Foto's synchroniseren uit'' aan --> kies bij foto's synchroniseren uit in plaats van ''mijn afbeeldingen'' map kiezen. --> selecteer de locatie waar je lege mapje staat --> kies geselecteerde mappen --> klik het lege mapje aan --> iTunes vraagt of je alle foto's wilt vervangen --> klik op ja. --> Klaar..

als dit niet lukt zet dan eerst 1 foto in het ''lege'' mapje en synchroniseer dat mapje, en verwijder na het synchroniseren die ene foto uit het mapje op je computer en synchroniseer opnieuw.

spaansr 08-11-12 18:09

foto's
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herman Hagenbeek (Bericht 790434)
Mijn iphone4 met os 5.1 heeft om onduidelijke redenen een belangrijk deel van mijn foto s uit de computer overgenomen. Via itunes/ naar foto/ geselecteerde mapper ( 5,3GB) maar ik kan deze noch in itunes noch middels mijn computer verwijderen. Wie weet hoe dit zou kunnnen. Bij voorbaat bedankt!


Ik heb dit allemaal gedaan maar er blijft nog een groot deel foto's staan in de itunes.

Engelandvaarder 13-11-12 14:12

Ik heb alle antwoorden door gelezen en toegepast, maar ook bij mij blijven alle foto's staan in de mappen, alleen de foto's in Filmrol kan ik verwijderen.
Is het dan echt niet mogelijk ?

Anne52 17-01-13 10:11

Ja inderdaad, heb ook dat probleem

JERONY7 21-01-13 16:07

iOS: persoonlijke foto's en video's importeren van iOS-apparaten naar uw computer

Misschien werkt dit?^
De foto's die je weg wilt hebben kopiëren naar een lege map, met de optie: Foto's na importeren wissen.

Voor mij hielp dit (op mac OSX), je kan daarna die map op je computer wissen.

Engelandvaarder 21-01-13 16:54

Ik heb het gevonden !!! Ik kan nu de foto's van mijn iPad verwijderen :

1) in iTunes open ik de iPad en krijg dan :

Je plaatje opnieuw uploaden en nu goed svp!

bij gebeurtenissen krijg je de lijst en gebeurtenissen uit iPhoto, zoals bij mij nu 5 stuks, en als je in een blokje het vinkje weghaalt en vervolgens op gereed klikt ( rechts boven ) en dan op synchroniseer (rechts onder )
dan duurt het even maar dan verwijderen de foto's van de gebeurtenis waarvan je het vinkje heb verwijderd.

Succes !


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:50.