//

Video's spelen niet af

Video's spelen niet af discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi allen, Sinds iOS 5 spelen mijn films (dus niet mijn zelf gefilmde video's maar externe films) niet meer af op mijn iPhone 4. De ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-01-12, 15:05
Bunny Bunny is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 32
Standaard Video's spelen niet af

Hi allen,

Sinds iOS 5 spelen mijn films (dus niet mijn zelf gefilmde video's maar externe films) niet meer af op mijn iPhone 4.
De films staan er wel op maar wanneer ik er 1ntje aanklikt dan lijkt het 1 seconde lang erop dat hij de film gaat afspelen maar daarna springt ie gewoon terug naar het scherm waar de films staan.

Ik synchroniseer mijn muziek/video's handmatig. Wanneer ik dit automatisch laat doen werkt het allemaal wel naar behoren maar dan ben ik dus weer alle muziek/film op mijn iPhone kwijt. Ik wil sowieso gewoon handmatig blijven synchroniseren...

Tips?

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek niet af te spelen onder IOS5 wimzuidberg Muziek, foto & video 0 21-10-11 14:48
Filmpjes Youtube spelen niet af evdijk iPhone algemeen 1 11-12-09 21:50
Bepaalde filmjes spelen niet. RoyalMess iPhone algemeen 5 06-09-09 21:16
Video: Filmpjes spelen niet volledig af blaugrana Muziek, foto & video 5 11-04-08 17:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:31.