//

foto's van en naar kopieren

foto's van en naar kopieren discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Sinds ik mijn nieuwe iPhone 4s opnieuw gejailbreakt hebt, lukt het nietmeer om via de windows verkenner foto's en video's te kopieren van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-01-12, 17:16
Rowy Rowy is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 5
Standaard foto's van en naar kopieren

Hallo allemaal,

Sinds ik mijn nieuwe iPhone 4s opnieuw gejailbreakt hebt, lukt het nietmeer
om via de windows verkenner foto's en video's te kopieren van en naar, echter lukte dit voorheen wel ??
ik heb namelijk geen zin om allemaal verschillede progs of apps te gaan installen, terwijl dit voorheen super ging, plug & play
stekker in de usb, en dan kon je gewoon via windows verkenner naar je iPhone gaan.
alvast bedant !!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-02-12, 17:47
agapimoe agapimoe is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 8
Standaard

het lukte wel al, maar op mijn 4S krijg ik mijn films en foto's in Windows op zijn kop en kan ze niet recht krijgen, wel met adobe shop ellements. Maar ik wil ze gewoon in Windows kunnen zetten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: Foto's kopieren naar Filmrol akkermansm Muziek, foto & video 1 14-01-12 20:26
Comtacten van Iphone 4 kopieren naar DUO simkaart van de auto dejongemi iPhone algemeen 3 29-12-11 01:29
Foto's bibliotheek van iphone naar pc kopieren Luuktb iTunes 1 02-08-11 22:48
2 agendas 1 view hoe kopieren van items van een naar andere andrepen iTunes 1 23-08-10 21:52
Foto: Probleem met kopieren foto map van pc naar Iphone koom11 Muziek, foto & video 0 20-08-10 14:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:09.