//

Verborgen muziek

Verborgen muziek discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal! Ik heb al een tijd een probleempje met de muziek op mijn iPhone. Ik vind het lastig uit te leggen zonder het te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-02-12, 01:07
basw84 basw84 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 12
Unhappy Verborgen muziek

Hallo allemaal!

Ik heb al een tijd een probleempje met de muziek op mijn iPhone. Ik vind het lastig uit te leggen zonder het te kunnen laten zien, maar ik ga het toch proberen.

Ik heb muziek op mijn telefoon staan, die ik niet zie als ik door de lijst van artiesten scroll, maar wel kan vinden als ik in de muziek-app zoek (dmv naar beneden trekken van lijst).
Een voorbeeld is een cd van Madonna. Wanneer ik op haar naam klik, zie ik een overzicht van alle albums. Een album staat er niet bij, terwijl ik die zeker wel op mijn iTunes heb staan (gebruik Match dus hij moet in m'n cloud zitten). Maar als ik dan zoek op de naam van dat album, vindt m'n telefoon hem wel en kan ik de nummers ook gewoon afspelen.
Afgelopen week is hetzelfde gebeurt met een andere artiest. Het ene moment zag ik daar nog twee albums van, plots is er een verdwenen die ik alleen kan vinden met 'zoeken'.

Heeft iemand enig idee hoe dit kan? Ik heb al de naam gecontroleerd in iTunes en alles klopt. Er staan geen spaties teveel o.i.d. dus het zou gewoon als dezelfde artiest herkent moeten worden.

Alvast bedankt!

Bas
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verborgen dataverbruik marsman iPhone algemeen 5 23-03-11 19:09
Muziek: Htc CLock tijdens muziek verborgen IphoneBezitter Muziek, foto & video 2 11-04-10 21:24
verborgen applicaties? xcansx iPhone algemeen 3 24-10-09 00:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:18.