iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Muziek, foto & video (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/)
-   -   Video: Kan geen filmpjes afspelen (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/111765-geen-filmpjes-afspelen.html)

Ridleybiker 09-02-12 17:44

Kan geen filmpjes afspelen
 
Het is me al opgevallen dat als ik een filmke via mail krijg dat dit niet wil afspelen op mijn iPhone 4. Ik krijg enkel een zwart scherm te zien. Bij het bestand dat ik wil openen staat het teken van quicktime. Kan ik iets installeren om die filmkes toch af te spelen ??

apotheosis 12-02-12 00:59

Dat gebeurt soms dat het idd nie gaat, ik heb er zelf geen verklaring voor, wat ik eens zal testen binnekort is dat via de app puffin ofzo eens proberen (is wel geen zekerheid of het mee deze wel zal gaan).

Puffin is een app die bv flash filmpjes en sites kan afspelen maarja, zo'n link via email weet ik zelf niet of het via die app wel zou gaan.

ow: verkerd begrepen zo te zien; avplayer hd is een hele goeie app.

leipoda 06-03-12 20:36

Ey,

Ik heb hier precies hetzelfde. Ik kan me herrineren dat het eerst wel kon maar nu niet meer. Iemand een oplossing behalve he downloaden van een andere app

tsjerno 19-03-12 03:03

Download Flexplayer uit de app store en daarna kan je ze openen op het zwarte scherm rechts boven klikken!

leipoda 19-03-12 09:31

:OOO het werkt!!
Dankjewel man echt!

Guest-201403312020 20-03-12 11:37

Ik heb dat ook met YouTube muziekfilmpjes op mijn iPhone 4 met de nieuwste software.
Eerst lukte het om video"s te versturen en te ontvangen,en het werkte prima.

Nu ineens krijg ik video"s binnen welke niet opladen in mijn iPhone (Blauw blok met text "Kan Video niet opladen",maar wel op mijn Windows PC te zien zijn. (zelfde email account).

Kan het zijn dat ik perse een YouTube account moet aanmaken?

Ik keek daar eens maar ik ben niet zo happig op Gmail cq Google vanwege de Privicy.
Zelfs je telefoon nummer moet je opgeven.

Tenzij ik daar een Hotmail account ook geschikt voor is.
Daar ontvang ik mijn email mee.

Wie weet er meer van?
Alvast bedankt.

Guest-201403312020 30-03-12 10:25

Als ik een email krijg van dit Forum dat er gereageerd is op mijn postje hier en ik zie hier dat er helemaal niemand op reageerde vraag ik mij af of ik hier ooit nog iets te zoeken heb.
Voor je antwoord krijgt ben je mischien een half jaar of langer verder.

Ik zoek het wel alleen uit,de groeten verder.

XIII 30-03-12 10:56

Er is inderdaad door 1 iemand gereageerd, maar die reactie voegde inhoudelijk niets toe.

Tegelijkertijd was er (technisch) wel iets raar aan alle berichten van die poster en daarom hebben we ze uit voorzorg verwijderd.

Guest-201403312020 30-03-12 11:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 783983)
Er is inderdaad door 1 iemand gereageerd, maar die reactie voegde inhoudelijk niets toe.

Tegelijkertijd was er (technisch) wel iets raar aan alle berichten van die poster en daarom hebben we ze uit voorzorg verwijderd.

Bedankt voor de mededeling maar ik schijn het zelf te moeten oplossen.
Er is hier een Apple Store en ik zal daar eens dit probleem voorleggen.
Bedankt voor de moeite.

Toploader.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:08.