//

iPhone 4s (auto) video zoom?

iPhone 4s (auto) video zoom? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Enkele dagen geleden heb ik me een iPhone 4s aangeschaft. 3 jaar heb ik top Android toestellen gebruikt.. Op vlak van snelheid, stabiliteit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-03-12, 22:03
InsideBoxer InsideBoxer is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 28
Standaard iPhone 4s (auto) video zoom?

Beste forumleden,

Enkele dagen geleden heb ik me een iPhone 4s aangeschaft. 3 jaar heb ik top Android toestellen gebruikt.. Op vlak van snelheid, stabiliteit enz. vind de iPhone 4s top!

Wat ik sinds vandaag al ervaar is het volgende:
Als ik de (originele) camera app open, is de afstand tussen toestel en zicht op een normale afstand (zoals elk toestel met camerafunctie). Maar als ik overschakel naar de video functie, is de afstand tussen toestel en zicht te kort (net zoals gezoomd + lagere kwaliteit).

Graag had ik geweten of iemand dit probleem(?) heeft ervaren, of wat ik kan doen om het in normale stand terug te zetten zoals de afstand in fotomodus.

Grtz
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-04-12, 10:34
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Het is idd zo dat als je wil filmen er automatisch al ingezoomed is maar daar is hier niks mis aan, de kwaliteit hier is subliem voor een smartphone.
Mss desnoods via een app dan maar bij velen heb je niet meteen de volle goeie kwaliteit.
En als je te dicht staat dan zet ge ne stap achteruit.
Of begrijp ik u uitleg verkeerd?
  #3  
Oud 01-04-12, 15:57
Coen Gortemaker Coen Gortemaker is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 117
Standaard

Heeft te maken met de stabilisatie functie.
__________________
iPhone 5 64GB DE [FW: 6.1] [Jailbreak: Ja] | iPad 2 32GB NL [FW: 6.1] [Jailbreak: Nee] | iPad mini 16GB NL [FW: 6.1] [Jailbreak: Nee]
  #4  
Oud 01-04-12, 21:02
InsideBoxer InsideBoxer is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 28
Standaard

Ok, bedankt allebei. Nu is er veel meer duidelijk
Ik dacht dat het iets was van 5.1, maar als jullie zeggen dat het normaal is, zit m'n gevoel er ook goed bij
Nogmaals m'n dank.
  #5  
Oud 05-04-12, 00:51
Tyrasibion Tyrasibion is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 21
Standaard

Ligt aan de resolutie van de video in vergelijking met foto's. De videostand heeft niet dezelfde resolutie als het scherm, en om het scherm te vullen, doet je telefoon automatisch wat inzoomen. Dit heeft echter geen effect op de video die je maakt. Om het inzoomen uit te zetten, even dubbel klikken op het scherm terwijl je filmt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ios 5 video zoom? apotheosis Muziek, foto & video 2 25-08-11 16:38
Video zoom functie Ipad2 Ton de Vos iPad Apps 4 25-05-11 20:45
Video: Iphone 4 video zoom? apotheosis Muziek, foto & video 2 29-06-10 12:50
Video App met Zoom functie? / 180 graden draaien industrialbirds iPhone Apps 0 14-12-09 18:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:41.