iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Muziek, foto & video (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/)
-   -   foto's vanuit PC naar iPad (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/115956-foto-s-vanuit-pc-naar-ipad.html)

Cipolini 09-04-12 00:33

foto's vanuit PC naar iPad
 
Kan iemand mij uitleggen **** ik foto's vanuit een windows PC naar de IPAD kan verplaatsen. In Itunes zie ik nergens de mogelijkheid om foto's toe te voegen.
Ik heb 15.000 digitale foto's op mijn PC en wil slechts een deel daarvan overzetten.

Wallyİ 09-04-12 00:46

Zet de foto's die je wil overzetten in een aparte map in windows...

Dan in iTunes onder 'foto's'...Foto's synchroniseren uit...Geselecteerde mappen...daar naar de map navigeren waar de foto's staan...

Vervolgens synchroniseren en je krijgt een nieuw filmrol op je iDevice die de naam van de map draagt...

Suc6...

Cipolini 09-04-12 00:55

foto's vanuit windows
 
wat is een idevice ik zie de foto's nergens in itunes staan behoudens de melding dat er 216 zijn opgenomen maar afbeeldingen zie ik niet???

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 april 2012 om 00:26 ----------

Ik ben al meer dan 30 jaar een windows gebruiken en ben nu eindelijk overgestapt naar apple via de aankoop van een IPAD. kan er iemand mij uitleggen hoe ik foto's op dat apparaat krijg vanuit mijn PC. het woord of kopje foto's kan ik in Itunes niet vinden. Alleen foto's delen en dat heb ik gedaan maar kan de ipad wel jpg foto''s zien?????. Ik heb wel TV uitzending en Rodio iets wat ik nooit live zal gaan gebruiken maar zie foto niet staan waarom muziek zo simppel en foto's zo ingewikkeld. Dan zal het met de video films nog meer uitzoeken worden. Mogelijk kan iemand me ergens naar toe wijzen waar ik meer kan vinden tussen PC en apple want in de uitleg van apple zelf zie je alleen maar Mac en apple TV staan????

Walluuhr 09-04-12 01:35

1: Maak een map op je PC aan en zet daar de foto's in die je uiteindelijk op je ipad wil zien.

2: sluit je iPad op je PC aan en open iTunes

3: Ga in iTunes naar het tabblad van je ipad.

4: klik bovenaan op foto's en dan vink foto's shnchroniseren aan. Selecteer vervolgens de map waarin je je foto's hebt gezet op je PC

5: Synchroniseer en ga op je iPad naar je foto app. Daar staat nu een map met dezelfde naam als de map op je pc. Je kan je foto's hier vinden.

Wallyİ 09-04-12 01:42

1 Bijlage(n)
Is toch niet zo moeilijk...

Cipolini 09-04-12 11:13

foto's vanuit PC naar IPAD
 
Walluuhr bedankt voor de heldere uitleg en dan kom je er wel. Het werkt fantastische nu de video filmpjes nog maar dat zal nu ook wel lukken met deze uitleg.:d

lepieto 19-09-12 16:03

Als ik dit doe, krijg ik de vraag of de foto's op de Ipas vervangen moeten worden door deze nieuwe foto's ! Ik wil ze niet vervangen, maar toevoegen. Hoe kan ik dit doen?

Cipolini 19-09-12 20:01

De uitleg is duidelijk: alle foto's welke je vanuit je PC op de Ipad wil zetten zet je in een bepaalde map op je PC en bij Itunes verwijs je dan naar die map. De foto's die er al in staan blijven gewoon staan als je zegt vergangen. Je ziet dan ook dat er steeds meer foto's in die map staan


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:10.