iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Muziek, foto & video (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/)
-   -   Muziek: MP3 op de iPhone zetten zonder iTunes (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/116132-mp3-op-de-iphone-zetten-zonder-itunes.html)

laurens0406 11-04-12 17:50

MP3 op de iPhone zetten zonder iTunes
 
Hallo,

Ik heb een programma gedownload waarmee ik YouTube filmpjes kan downloaden. Ik heb wat muziek gedownload en wil het graag op me iPhone zetten. Hoe doe ik dit Zonder iTunes te gebruiken?:confused:

croiman 14-04-12 00:49

niet, want itunes convert ze, je zult itunes moeten gebruiken met synchro en zo in je iphone zetten, voor ringtones gaat dit wel via winscp in windows en openssh op iphone

XIII 14-04-12 08:48

Je zou ze met GoodReader over kunnen halen, maar dan kun je ze alleen in die App afspelen.

apotheosis 15-04-12 22:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door laurens0406 (Bericht 787035)
Hallo,

Ik heb een programma gedownload waarmee ik YouTube filmpjes kan downloaden. Ik heb wat muziek gedownload en wil het graag op me iPhone zetten. Hoe doe ik dit Zonder iTunes te gebruiken?:confused:

Itunes is o zo simpel man om te gebruiken zeker voor muziek; mapje aanmaken en de gedownloade muziek of aangekochte muziek gewoon in da mapje slepen en synchen en tis oke, niet oke mee sommige nummers dan moet je ze nog eens apart aanvinken en nog eens synchen.

Ik gebruik clipextractor voor youtube te rippen :).
Dan sleep ik die songs gewoon in mijn itunes map en sync ik en tis oke.

capau 22-04-12 15:31

Ik ben beginner, dus waarschijnlijk is dit een stomme vraag, maar ik word er helemaal gek van. Het lukt me niet om in iTunes muziek te slepen van de bibliotheek naar mijn eigen iPhone, terwijl dit voorheen wel gewoon lukte. Ben ik verplicht om de muziek elke keer te synchroniseren? ik ben nl. bang om mijn muziek op de iPhone dan kwijt te raken, ik had 'm uitgezet omdat ik mijn Podcasts op die manier kwijt raakte. Hopelijk heeft iemand een goed antwoord voor me? Alvast bedankt!

apotheosis 22-04-12 18:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door capau (Bericht 789651)
Ik ben beginner, dus waarschijnlijk is dit een stomme vraag, maar ik word er helemaal gek van. Het lukt me niet om in iTunes muziek te slepen van de bibliotheek naar mijn eigen iPhone, terwijl dit voorheen wel gewoon lukte. Ben ik verplicht om de muziek elke keer te synchroniseren? ik ben nl. bang om mijn muziek op de iPhone dan kwijt te raken, ik had 'm uitgezet omdat ik mijn Podcasts op die manier kwijt raakte. Hopelijk heeft iemand een goed antwoord voor me? Alvast bedankt!

Je moet synchen e, gebeurt het de muziek er nie instaat dan moet ge de songs of maps aanvinken.

capau 22-04-12 22:38

Bedankt voor de reactie, maar waarom krijg ik dan de waarschuwing: "alle bestaande nummers en afspeellijsten op de iPhone worden vervangen door de nummers en afspeellijsten uit de iTunes bilbiotheek"?
Op mijn iPhone staan zeker 50 nummers en in mijn bibliotheek 6, snapt u mijn vraag? Straks hou ik alleen die 6 nummers uit de bibliotheek over....

hanske636 22-04-12 23:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door capau (Bericht 789760)
Bedankt voor de reactie, maar waarom krijg ik dan de waarschuwing: "alle bestaande nummers en afspeellijsten op de iPhone worden vervangen door de nummers en afspeellijsten uit de iTunes bilbiotheek"?
Op mijn iPhone staan zeker 50 nummers en in mijn bibliotheek 6, snapt u mijn vraag? Straks hou ik alleen die 6 nummers uit de bibliotheek over....

Dan zou ik eens gaan rondneuzen in de instellingen van uw i-tunes.
Op mijn i-pod staan 14000 nummers en die heb ik heus niet allemaal tegelijk gesynced hoor. :D

capau 23-04-12 11:02

Bedankt voor de tip, zo kwam ik weer op andere zaken (bibliotheek kwijt door wijziging pc), ook weer opgezocht en nu is het opgelost.
Weer wat geleerd!\ :)

selma323 09-06-12 20:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 788009)
Itunes is o zo simpel man om te gebruiken zeker voor muziek; mapje aanmaken en de gedownloade muziek of aangekochte muziek gewoon in da mapje slepen en synchen en tis oke, niet oke mee sommige nummers dan moet je ze nog eens apart aanvinken en nog eens synchen.

Ik gebruik clipextractor voor youtube te rippen :).
Dan sleep ik die songs gewoon in mijn itunes map en sync ik en tis oke.

Kost dat geld? dat synchen.

apotheosis 09-06-12 23:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door selma323 (Bericht 801328)
Kost dat geld? dat synchen.

wtf? Hug? Meen je die vraag nu serieus of is het om mee mij te lachen?

Soit; tuurlijk kost dat geen geld. :p

makkie41 02-07-12 21:25

Hallo
Is het mogelijk om via een connectie kit en een sd kaart waar mp3tjes opstaan,
af te spelen op mijn ipad????

Guest-20180925190238 02-07-12 21:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door makkie41 (Bericht 806449)
Is het mogelijk om via een connectie kit en een sd kaart waar mp3tjes opstaan,
af te spelen op mijn ipad????

Dat is niet mogelijk :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:57.