iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Muziek, foto & video (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/)
-   -   muziek zetten op mijn Iphone 4 (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/116389-muziek-zetten-op-mijn-iphone-4-a.html)

scooby9 15-04-12 21:22

muziek zetten op mijn Iphone 4
 
Hallo,

Zou iemand mij stap voor stap kunnen uitleggen hoe ik het voor elkaar krijg om een verzamel cd op mijn Iphone te zetten. Als ik bv een hitzone erop zet met het hoesje. Zet hij alle nummers er los op met elk nummer een hoeje. Zo heb ik 24 nummers met 24 hoes. De bedoeling is dus 1 hoesje(album) met alle nummers. Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen. Heb al van alles geprobeerd

apotheosis 15-04-12 22:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scooby9 (Bericht 787967)
Hallo,

Zou iemand mij stap voor stap kunnen uitleggen hoe ik het voor elkaar krijg om een verzamel cd op mijn Iphone te zetten. Als ik bv een hitzone erop zet met het hoesje. Zet hij alle nummers er los op met elk nummer een hoeje. Zo heb ik 24 nummers met 24 hoes. De bedoeling is dus 1 hoesje(album) met alle nummers. Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen. Heb al van alles geprobeerd

Ik zie dus het probleem nie ze?
Het belangrijkste is toch gewoon dat die cd dat die die songs in 1 map ofzo steekt, al de rest maakt toch niet uit?
Je kan gewoon zelf een map apart aanmaken en zelf een naam geven en daar schuift ge gewoon al die songs in en afspelen maar (shuffle ofzo) en klaar is kees.
Als je de app djay gebruikt (schitterende djay applicatie) dan vind je dat gewoon super als je telkens die cover van een song ziet :).

scooby9 15-04-12 22:43

Ik klik bestand in itunes muziekbibliotheek aan en sleep de muziek naar mijn iphone. ik wil op mijn iphone (ipod) als ik die aanklik 1 hoejes met daarin alle verschilende nummers en niet bij elk nummer 1 hoesje. Ik denk dat dit komt door dat er allemaal verschillende artiesten op staan. Het lukt wel als de cd van 1 artiest is. Ik hoop dat iemand wel begriip wat ik bedoel.

oetrenoe 15-04-12 23:05

is de album artiest in itunes bij alle nummers hetzelfde ?

scooby9 15-04-12 23:13

538 cd, elk nummer andere artiest, album wel allemaal het zelfde.
als ik op mijn iphoen ipod aanklik en daarna album krijg ik 24 de zelfde albums met elk album verschillende artiest. Ik hoop dat je begrijp wat ik bedoel.

Guest-20180329115407 15-04-12 23:13

Je moet ze in iTunes even allemaal selecteren, dus diegene die op hetzelfde album zitten,
rechtermuisknop,
info tonen,
opties,
deel van verzameling aanvinken en op ja zetten
ok klikken

Als het goed is is het nu 1 album

apotheosis 15-04-12 23:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scooby9 (Bericht 787991)
Ik klik bestand in itunes muziekbibliotheek aan en sleep de muziek naar mijn iphone. ik wil op mijn iphone (ipod) als ik die aanklik 1 hoejes met daarin alle verschilende nummers en niet bij elk nummer 1 hoesje. Ik denk dat dit komt door dat er allemaal verschillende artiesten op staan. Het lukt wel als de cd van 1 artiest is. Ik hoop dat iemand wel begriip wat ik bedoel.

Ik begrijp u wel. :).
Alleen kan ik u nie helpen omdat ik dat nooit doe ;).

scooby9 16-04-12 01:56

Heb geprobeert wat je zij. Wederom bij elke artiest een album hoes. Dus 24 verschillende zangers 24 hoesjes ipv 1 hoes (album)

XIII 16-04-12 08:06

In welke tab kijk je dan?

Artiest? Album?

Riket 16-04-12 11:47

Ik doe altijd allen nummers selecteren en dan toon info en dan bij albumariest Various artist invullen

scooby9 16-04-12 12:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Biancaatje (Bericht 787999)
Je moet ze in iTunes even allemaal selecteren, dus diegene die op hetzelfde album zitten,
rechtermuisknop,
info tonen,
opties,
deel van verzameling aanvinken en op ja zetten
ok klikken

Als het goed is is het nu 1 album

Toch bedankt, geprobeerd maar krijg nog bij elke zanger een album( hoesje)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 april 2012 om 11:25 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Riket (Bericht 788079)
Ik doe altijd allen nummers selecteren en dan toon info en dan bij albumariest Various artist invullen

Dus daar zou ik dan 538 in moeten vullen. Het lukt wel als je een cd neemt van 1 en de zelfde zanger. Dan klik ik iPod aan op mijn iPhone en zie 1 hoesje(album) met alle nummers daarin. En wat ik al eerder aangaf pak ik een 538 of een andere verzamel cd bij elke zanger een hoesje album en heb zo 24 nmets met 24 hoesjes(albums) in mijn iPod staan.

Guest-20180329115407 16-04-12 13:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scooby9 (Bericht 788090)
Toch bedankt, geprobeerd maar krijg nog bij elke zanger een album( hoesje)





Je kan bij Info tonen ook een albumhoes toevoegen.
Zo hebben ze allemaal dezelfde hoes, als je ze allemaal geselecteerd hebt.

scooby9 16-04-12 13:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Biancaatje (Bericht 788125)




Je kan bij Info tonen ook een albumhoes toevoegen.
Zo hebben ze allemaal dezelfde hoes, als je ze allemaal geselecteerd hebt.

Ook geprobeerd. Probeer van alles maar lukt niet. Blijf lastig om 1 hoejes(album) met daarin alle b
Verschillende artiesten

XIII 16-04-12 14:15

Kun je mijn vraag ook eens beantwoorden?

(ik vermoed dat je misschien 2 dingen door elkaar haalt)

scooby9 16-04-12 14:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 788138)
Kun je mijn vraag ook eens beantwoorden?

(ik vermoed dat je misschien 2 dingen door elkaar haalt)

Ik begrijp je vraag niet helemaal. Ik sluit mijn iPhone aan, open iTunes en ga dan naar bestand, bestand aan bibliotheek toevoegen. Dan klik ik een 538 cd aan die op mijn computer staat. Deze cd met muziek nummers komt dan te staan in iTunes. Deze selecteer in allemaal in iTunes. Klik dan op de rechtermuis knop en ga dan naar albumillustraties ophalen voor een hoesje. Dan ga ik naar info tonen daar kan ik verschillende dingen aaklikken. Maar niet met het gewenste resultaat. Dan selecteert ik alle muziek nummers en sleep ze naar mijn iPhone map muziek. Zoals ik al aangaf, wat ik ook bij opties aanklikt, krijg ik bij album op mijn iPhone 24 albums met het hoesje van 538 ipv 1 hoeje met daarin alle 24 nummers. Ik hoop dat dit duidelijk is. Gr

scooby9 17-04-12 19:19

Bedankt voor het mee denken, ik ben er al uit.

XIII 17-04-12 22:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scooby9 (Bericht 788474)
Bedankt voor het mee denken, ik ben er al uit.

Hoe? (hebben anderen en er ook nog iets aan!)

scooby9 19-04-12 15:02

Oke,hier stap voor stap om een verzamel cd op je Iphone te zetten.

Klik linksboven in bestand aan, dan bestand aan bibliotheek toevoegen. Je moet dan de muzieknummers even allemaal selecteren, druk op openen, weer allemaal selecteren. Rechtermuisknop, album illustratiesophalen (voor het hoesje) info tonen. Zet dan de naam van de cd in het hokje artiest, album artiest en in die van album.

Klik opties aan,
deel van verzameling aanvinken en op ja zetten
ok klikken. Dan alle muzieknummers naar je Iphone slepen. En dan heb je 1 hoejes met daarin allen nummers.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:09.