//

Foto's van iPhone naar computer

Foto's van iPhone naar computer discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Probleem mijn computer is overleden en heb een nieuwe alleen de mappen met foto,s zijn ook weg echter staan deze nog op me telefoon hoe ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-04-12, 18:51
blackfocus blackfocus is offline
• iOS 17.4
• iPadOS 17.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: Haarlemmermeer
Berichten: 54
Standaard Foto's van iPhone naar computer

Probleem mijn computer is overleden en heb een nieuwe alleen de mappen met foto,s zijn ook weg echter staan deze nog op me telefoon hoe krijg ik de foto,s van de telefoon in de computer
de gemaakte foto,s is geen probleem
wie weet hoe ???
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-04-12, 00:22
stino90 stino90 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: België
Berichten: 319
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blackfocus Bekijk bericht
Probleem mijn computer is overleden en heb een nieuwe alleen de mappen met foto,s zijn ook weg echter staan deze nog op me telefoon hoe krijg ik de foto,s van de telefoon in de computer
de gemaakte foto,s is geen probleem
wie weet hoe ???
goeie vraag! wil ik wel is weten! er staan bij mij op mijn 4s ongeveer 50 foto's op fotostream, maar er zijn er maar 30 van op de pc... in de map van pc naar iphone staan 2 foto's die niet op mijn iphone komen, hoe kan ik dit oplossen? of lukt dat gewoon niet?
  #3  
Oud 17-04-12, 16:18
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blackfocus Bekijk bericht
Probleem mijn computer is overleden en heb een nieuwe alleen de mappen met foto,s zijn ook weg echter staan deze nog op me telefoon hoe krijg ik de foto,s van de telefoon in de computer
de gemaakte foto,s is geen probleem
wie weet hoe ???

Vind u uitleg beetje onduidelijk, eerst zijn ze weg, dan staan ze nog op iphone, gewilt die op de pc krijgen en dan gemaakte foto's geen probleem?

Het enige wat ik weet is om foto's die op de iphone staan naar de pc over te zetten dit via kabel gaat en zo in je foto's kan gaan of via de app photosync draadloos overzetten van iphone naar pc of omgekeerd.
  #4  
Oud 17-04-12, 16:47
blackfocus blackfocus is offline
• iOS 17.4
• iPadOS 17.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: Haarlemmermeer
Berichten: 54
Standaard

Zal het nog eens duidelijker proberen uit te leggen mijn computer is stuk heb een nieuwe gehaald maar de back up die in de oude computer zit kan ik niet meer bijkomen dus op de nieuwe pc itunes gezet en de aankopen gedowload dat gaat goed alleen als in in itunes aanklik foto,s sychroniseren krijg ik de melding als je dit doet worden de foto,s in de iphone gewist
dus mijn vraag hoe krijg ik de foto,s van dfe iphone terug in de pc
  #5  
Oud 17-04-12, 17:10
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blackfocus Bekijk bericht
Zal het nog eens duidelijker proberen uit te leggen mijn computer is stuk heb een nieuwe gehaald maar de back up die in de oude computer zit kan ik niet meer bijkomen dus op de nieuwe pc itunes gezet en de aankopen gedowload dat gaat goed alleen als in in itunes aanklik foto,s sychroniseren krijg ik de melding als je dit doet worden de foto,s in de iphone gewist
dus mijn vraag hoe krijg ik de foto,s van dfe iphone terug in de pc
Probeer zoals ik zeg het eens door gewoon de iphone aan u pc te hangen, dan kan je er toch ingeraken?
Of via de app photosync kan je ze ook van iphone naar pc overzetten of omgekeerd, zo staan ze alvast al op je nieuwe pc, dan kan je nog zien wat je ermee wil doen.

Ik gebruik nooit itunes voor foto's . Altijd gewoon op pc laten staan en iphone, in itunes is niet nodig en teveel vodden mee.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: foto van iphone naar computer zetten Middelhoek Muziek, foto & video 13 19-10-11 13:48
Foto's van de computer naar de iphone 4 overzetten ? walid_thaibokser iTunes 0 01-08-10 18:50
Foto,s van Iphone naar computer jjmbvink iTunes 5 29-09-09 18:48
foto van iphone naar computer andreathmk Archief 3 09-10-08 11:11
Windows: foto's van computer naar iphone mr_ootez iTunes 0 27-08-08 18:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:51.