//

Geruis video opname iPhone 4

Geruis video opname iPhone 4 discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag medeforumleden, Ik zit sinds een klein maandje met een vervelend probleempje die, naar mijn idee, wordt gecreëerd tijdens het opnemen van een video en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-04-12, 11:29
eiFoonvier eiFoonvier is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 20
Question Geruis video opname iPhone 4

Dag medeforumleden,

Ik zit sinds een klein maandje met een vervelend probleempje die, naar mijn idee, wordt gecreëerd tijdens het opnemen van een video en welke ten gehore komt tijdens het afspelen ervan. Mijn filmopnames ruissen.. En niet zo'n klein beetje ook. Alle (omgevings)geluiden worden veel zachter dan voorheen afgespeeld en worden vervolgens door de ruis flink overstemd. Filmpjes met de iPhone maken valt dan ook niet meer onder èèn van de vele opties die het apparaatje heeft, helaas.

Ik dacht zelf in eerste instantie dat de viezigheid in de gluif waar de microfoon zit het probleem was. Dus schoonmaken, getest en geconcludeerd dat dit hem niet was. Toen was ik bang dat het aan de hardware zou liggen, dat het microfoontje de pijp aan Maarten had doorgegeven, dood dus. Maar nu komt het vreemde: toen ik het net ging testen kon ik gewoon handsfree bellen en de dictafoon gebruiken, die doen het perfect, werkelijkwaar geen ruisje of oneffenheidje te horen. Terwijl zij alle drie (incl video) naar mijn weten exact hetzelfde microfoontje gebruiken, toch? Kan iemand dit bevestigen? Want dan weet ik dat dit geen hardware probleem is.

Dan blijft een softwarematig probleem over. Wat misschien ook wel te verklaren is want dit ruisende probleem is ongeveer even oud als de update naar 5.1. Vanmiddag als ik thuis ben ga ik mijn iPhone aan de pc hangen en even een herstelletje uitvoeren, kijken of die de microfoon kan reanimeren. Ik hoop het wel want verder zou ik het ook niet weten. Nu rest mij alleen nog te vragen of jullie bekend zijn met dit probleem en of jullie toevallig weten of er ook nog andere oplossingen zijn? Is het misschien toch hardwarematig?

Dank voor jullie geduld om je door dit verhaal heen te worstelen en alvast bedankt voor de eventuele oplossingen.

Mvg,

Me

Laatst gewijzigd door eiFoonvier; 17-04-12 om 11:54. Reden: Typo's
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
iphone4, microfoon, opname, ruis, video



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Amper geluid bij opname video iphone 4 davidvegmond Muziek, foto & video 18 16-11-11 17:52
Video opname na synchronisatie schokkerig themasterf Muziek, foto & video 3 20-12-10 23:50
Bellen met oordopjes met microfoon = geruis? GTFO iPhone algemeen 1 14-10-10 19:08
Geruis dvm iPhone algemeen 0 30-11-09 20:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:50.