//

Muziek van iPod naar Mac?

Muziek van iPod naar Mac? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een iPod Classic 120GB, deze staat nog gesynchroniseerd aan mijn Windows computer die ik totaal niet meer gebruik. Dit is erg irritant, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-04-12, 20:16
xEVAx xEVAx is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 23
Standaard Muziek van iPod naar Mac?

Hoi,

Ik heb een iPod Classic 120GB, deze staat nog gesynchroniseerd aan mijn Windows computer die ik totaal niet meer gebruik. Dit is erg irritant, moet steeds muziek van mijn Mac, naar Windows, naar iPod zetten.
Nou wil ik graag de muziek die op mijn iPod staat op mijn Mac hebben, backupen op een externe harde schijf en mijn iPod voortaan aan mijn Mac gebruiken (dus weer helemaal synchroniseren).

Heeft iemand een trucje/programmaatje om mijn iPod Classic te kunnen backupen? Dus alle muziek gewoon in mp3 op mijn macbook/harde schijf te kunnen zetten.

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-04-12, 20:26
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Je kan met Phone-to-Mac al die deuntjes overzetten, maar dat kost geld

Phone to Mac - Formerly Pod to Mac, iPod, iPad, iPhone Music Transfer Software

Je kan met de OS X Migration Assistant en de Windows OS X Migration Assistant de complete iTunes bibliotheek overzetten van die Windowsbak naar de Mac. En dat kost geen geld.

Na de migratie kan je dan met de Mac syncen.

Succes gewenst
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: Muziek overzetten van iPad naar Mac derper Muziek, foto & video 1 09-12-11 19:25
Muziek: Muziek van NAS/PC naar de IPod van de IPad/IPhone via Wi-Fi? kooimens Muziek, foto & video 1 23-07-11 15:32
Muziek: Muziek van Ipod van vriend naar pc ???? Ken Van Accolyen Muziek, foto & video 3 01-06-11 12:48
Mac OS X: Nieuwe Mac, kan geen muziek overbrengen van iTunes naar iPhone surfslee iTunes 1 20-10-09 20:37
Windows: Muziek overschrijven van XP naar Mac cort iTunes 1 14-08-08 19:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:08.