//

kan geen muziek op me iphone zetten:S en de pictogram doet het ook niet..

kan geen muziek op me iphone zetten:S en de pictogram doet het ook niet.. discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) ik wil nummers op me telefoon zetten via itunes hij gaat daar aan dat die toegevoegd zijn maar als ik op me telefoon kijk doet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-05-12, 23:15
justashlee justashlee is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 13
Exclamation kan geen muziek op me iphone zetten:S en de pictogram doet het ook niet..

ik wil nummers op me telefoon zetten via itunes hij gaat daar aan dat die toegevoegd zijn maar als ik op me telefoon kijk doet het muziek pictogram het niet en zie ik geen nummer staan kan nergens anders opklikken en allen naar de itunes muziek app gaan.


kan iemand mij helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-05-12, 23:49
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Dus uwe muziek staat in uw itunes op de pc?
Staat dat bv aangevinkt of vooraan op je itunes als je je iphone aansluit bij overzicht; daar staat bv bij mij alleen aangekruiste nummers en video's synchen.
Je moet wel synchen, ik veronderstel je dit doet? Wat zegt deze dan? Komt er bv een tekst ofzo op?

Of er staan naast uw nummers toch toevallig geen uitroepen teken ofzo? Want als dit het geval is dan gaat dat idd niet.

Tis beetje moeilijk om u te helpen, het zou beter lukken in de praktijk ;p.
Tkan altijd aan dit of dat liggen.

Anders moet je het maar eens aan iemand vragen die er meer van weet die je in de praktijk mss kan helpen?

Ben altijd bereid om mensen te helpen als deze nie ver van mijn deur wonen .(woon in vlaanderen/belgie in de streek rondom (zottegem-merelbeke-gent).
  #3  
Oud 14-05-12, 01:17
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Ik zeg: teamviewer
  #4  
Oud 14-05-12, 15:04
justashlee justashlee is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 13
Standaard

Ja heb alles geprobeerd en elke keer op synchen en er staan ook geen verkeerde tekens de op daar kan het dan ook niet aan liggen..

ik krijg de melding: deze iphone van ashle kan niet worden gesynchroniseerd worden omdat de synchronisatiesessie niet kan worden beëindigd.

en als ik op synchen klik dan pakt die wel alles behalve me muziek nummer die gooit die de dan uit en stopt die automatisch met synchen..

ja in real is makkelijker uit te leggen daar geef ik je echt gelijk in. heb het ook ook aan iemand nagevraagt maar die komt er ook niet uit helaas..

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 mei 2012 om 15:04 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
Ik zeg: teamviewer
en hoe moet je dat dan doen via Teamviewer om je muziek de op te zetten?
  #5  
Oud 14-05-12, 15:16
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

TeamViewer is een tool om mensen op afstand te helpen...

Dat was dus waarschijnlijk een suggestie aan apotheosis (ivm het ver/dicht bij zijn deur wonen).
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPod touch: kan geen muziek op ipod touch 4g zetten fedfed Jailbreak 0 17-12-10 16:39
mijn iphone 3gs gister nieuw geen service en 3g internet doet het ook niet meer silverhees Odido (T-Mobile) 5 22-03-10 10:31
Windows: Kan geen muziek op mijn iPhone zetten! j0han1987 iTunes 2 29-09-09 22:17
Windows: Kan geen muziek vanuit itunes op men iphone zetten gelderland20 iTunes 7 12-05-09 22:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:08.