//

Omgang hoge resolutie photo's Itunes/dropbox

Omgang hoge resolutie photo's Itunes/dropbox discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb al een paar uur op internet zitten zoeken en van alles geprobeerd. Ik ben opzoek naar een manier om high-res foto's van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-05-12, 01:15
henk004 henk004 is offline
• iOS 9.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: NL
Berichten: 36
Standaard Omgang hoge resolutie photo's Itunes/dropbox

Hallo,
Ik heb al een paar uur op internet zitten zoeken en van alles geprobeerd.

Ik ben opzoek naar een manier om high-res foto's van de filmrol welke ik op de PC heb gezet of online ergens neer heb gezet (ala dropbox), weer op een iphone te krijgen (om deze foto's te bewerken of instagram)

Via Itunes foto's van PC --> telefoon worden de foto's "geoptimaliseerd" tot zeer lage resolutie foto's

Via Dropbox of skydrive kun je de foto's highres daar uploaden, maar als je deze foto's op wil slaan in je filmrol worden ze ook erg verkleind.

Ik heb op dit forum ook wel wat gezien over de app "photosync".. Maar wat hier nu precies de mogelijkheden van zijn is me niet duidelijk.

Heeft iemand anders een goed idee !?!?!?!?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-05-12, 11:16
henk004 henk004 is offline
• iOS 9.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: NL
Berichten: 36
Standaard

Na nog wat proberen en speuren heb ik zelf al 2 oplossingen gevonden om de hoge resolutie foto´s van PC of mac naar je iphone te krijgen,

1. Online en meerdere devices
Via dropbox en de gratis app `downloads lite`, met deze app kun je foto´s vanuit dropbox downloaden naar je fotorol of photoapps

2. offline
download de app usb disk (groen icoontje), ook gratis
Nu kun je via itunes foto´s of andere bestanden toevoegen welke je dan vanuit deze app weer kunt opslaan in je camera roll of kunt openen in photoapps
Je hebt als ware een USB stick opzak via deze app

Als er iemand betere ideeën hebben hoor ik dit graag
  #3  
Oud 17-05-12, 12:00
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door henk004 Bekijk bericht

Als er iemand betere ideeën hebben hoor ik dit graag
De foto's met de Photo Stream Upload map in Windows naar Photo Stream uploaden
  #4  
Oud 18-05-12, 15:28
henk004 henk004 is offline
• iOS 9.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: NL
Berichten: 36
Standaard

Thanx voor de tip timosha;

Ik heb het geprobeerd, echter via fotostream (heb de windows versie geprobeerd) wordt er ook "geoptimaliseerd", de foto's worden kleiner qua bestandsgrote.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: hoge resolutie foto's op iphone zetten Grdam Muziek, foto & video 0 27-11-10 19:58
Icons iPhone 4 hoge resolutie tijdens update, lage resolutie na installatie bluevoice iPhone algemeen 0 09-09-10 10:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:24.