iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Muziek, foto & video (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/)
-   -   Video: Help hij speelt mij you/MX Tube video's niet meer (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/11876-help-speelt-you-mx-tube-video-s-niet-meer.html)

bafke85 25-04-08 02:08

Help hij speelt mij you/MX Tube video's niet meer
 
Daarnet wilde ik wat films gaan kijken maar kwam erachter dat zowel op YouTube als met MxTube de filmpjes niet afgespeeld kunnen worden op mijn Iphone... ik kan ze gewoon binnenhalen maar niet afspelen. Kon dit gister nog wel gewoon.. Hebben meer mensen hier last van? Of kan iemand me uit de brand helpen??

Ron van Hamond 26-04-08 14:06

geen filmpjes afspelen
 
Yep, zelfde probleem hier. Eergisteren nog gewoon een filmpje kunnen afspelen, zelfde filmpje speelt nu niet meer. Youtube laadt het overzicht wel, zij het zeer langzaam, maar een filmpje daadwerkelijk afspelen is er niet meer bij. "kan server niet vinden" en dat soort meldingen. Wi-Fi staat gewoon aan en werkt prima met safari.
Heb trouwens wel het gevoel dat het updaten van sources ook langzaam is geworden:confused:

msunique 26-04-08 15:55

heb k ook soms last van, het ene moment speelt ie alles af en even later zowat niets meer... gewoon later nog eens proberen

iPhone Richard 30-04-08 09:06

YouTube
 
Ik heb hier sinds gisteren ook last van. Voorheen kom ik gewoon via YouTube op mijn homescreen inloggen en filmpjes bekijken. Nu zegt hij steeds, "U moet eerst verbinden met iTunes en een internetverbinding om YouTube te activeren" en daarna gaat hij weer terug naar het homescreen. Wie heeft een oplossing hiervoor ?? :(

Fenerbahçe 02-07-08 20:15

Ik heb al sinds het aanschaf van de Iphone problemen met Youtube.. Hij laadt het filmpje wel.. Laat vervolgens eerste 2 seconden zien.. dan stopt ie.. Druk ik op play en gaat ie 1 seconden verder en daarna zie je tijd nog 10 seconden doorlopen zonder beeld of geluid om vervolgens helemaal niets meer te doen..

Weet iemand waar het aan ligt en wat de oplossing is?

Alvast bedankt voor jullie reacties..

Fritzie 04-08-08 11:33

Ik heb op FW2.0 geen problemen met afspelen op de phone zelf alleen krijg ik ze niet meer op de TV terwijl Ipod video's het wel doen en YouTube ook geen probleem op TV. Iemand een idee ?

kevin078 20-11-09 19:55

Help hij speelt mij you/MX Tube video's niet meer
 
JA hier het zelfde probleem na firmware 3.1.2 en het installeren van mx tube ging het een dag goed en nu kan ik youtube wel vinden maar geen filmpjes kijken mxtube ook niet en soms andere filmpjes ook niet dan word er gevraagd om een flash player krijg je een link naar adobe die op zijn beurt weer zegt dat er voor de iphone nog geen adobe flash player is dus ja....

hopelijk is er iemand hier die weet wat er wel moet gebeuren.

ga in iedergeval denk weer mijn firmeware 3.0 terug zetten kijken of dat helpt :confused:

ThaBudz 21-11-09 16:49

Wil ook nog wel eens schelen of je via Wi-Fi zit of niet ,


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:27.