Autoradio herkent muziek niet discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb aardig wat muziek op mijn iPhone staan. Daarbij heeft mijn autoradio een usb aansluiting. Ik zou graag de muziek op mijn iPhone afspelen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Autoradio herkent muziek niet
Ik heb aardig wat muziek op mijn iPhone staan. Daarbij heeft mijn autoradio een usb aansluiting. Ik zou graag de muziek op mijn iPhone afspelen op mijn autoradio, maar als ik de iPhone op de USB van de autoradio aansluit gebeurt er niets. Er staat enkel "usb" in het scherm van mijn autoradio...
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat komt omdat je autoradio een usb stick (of schijf) verwacht. Een iPhone is dat niet.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipad muziek via autoradio laten afspelen | bollemarc | iPad algemeen | 3 | 17-02-12 15:18 |
Muziek iPhone via speakers autoradio | wilfrida | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 16-11-10 22:25 |
Muziek van de iPhone op de autoradio | kjvs | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 04-08-10 12:49 |
Philips TransCast: muziek naar je autoradio | ChrisX | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 04-04-10 14:22 |
muziek van iphone via autoradio beluisteren?? | beeldbuis | Archief | 3 | 24-06-08 15:29 |
|
|