//

Autoradio herkent muziek niet

Autoradio herkent muziek niet discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb aardig wat muziek op mijn iPhone staan. Daarbij heeft mijn autoradio een usb aansluiting. Ik zou graag de muziek op mijn iPhone afspelen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-05-12, 20:25
remcop remcop is offline
• iOS 14.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Ubachsberg
Berichten: 74
Stuur een bericht via MSN naar remcop
Standaard Autoradio herkent muziek niet

Ik heb aardig wat muziek op mijn iPhone staan. Daarbij heeft mijn autoradio een usb aansluiting. Ik zou graag de muziek op mijn iPhone afspelen op mijn autoradio, maar als ik de iPhone op de USB van de autoradio aansluit gebeurt er niets. Er staat enkel "usb" in het scherm van mijn autoradio...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-05-12, 20:27
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Dat komt omdat je autoradio een usb stick (of schijf) verwacht. Een iPhone is dat niet.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ipad muziek via autoradio laten afspelen bollemarc iPad algemeen 3 17-02-12 15:18
Muziek iPhone via speakers autoradio wilfrida iPhone accessoires en onderdelen 4 16-11-10 22:25
Muziek van de iPhone op de autoradio kjvs iPhone accessoires en onderdelen 2 04-08-10 12:49
Philips TransCast: muziek naar je autoradio ChrisX iPhone accessoires en onderdelen 2 04-04-10 14:22
muziek van iphone via autoradio beluisteren?? beeldbuis Archief 3 24-06-08 15:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:25.