//

Kan fotostream niet uitschakelen

Kan fotostream niet uitschakelen discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, ik heb een probleem met mijn fotostream op de iphone 4s. Heb deze eens ingeschakeld gehad om te zien wat het was; er komt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-05-12, 00:23
devilduckie's schermafbeelding
devilduckie devilduckie is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 4
Standaard Kan fotostream niet uitschakelen

Goedenavond,

ik heb een probleem met mijn fotostream op de iphone 4s.
Heb deze eens ingeschakeld gehad om te zien wat het was; er komt dus een extra mapje bij je foto's te staan.
Hierna wilde ik het weer uitschakelen, maar het mapje 'fotostream' bleef bij mijn foto's staan.

Heb zowel bij Instellingen - Icloud - Fotostream UIT staan
als bij Instellingen - Foto's - Fotostream UIT staan.

Telefoon al eens opnieuw opgestart, helpt niet.
Het mapje blijft zichtbaar.. Hoe krijg ik deze nu weg?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-05-12, 11:50
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Raar, je hebt alle foto's uit de fotostream gewist?
Als je naar je icloud gaat op je phone en wil deze uitzette dan komt erop of je alle foto's uit de fotostream wil wissen, heb je daar ja getikt? Als je dat hebt gedaan zou fotostream moeten uitstaan.

Als u dat echt zo stoord dan mss eens een herstel doen? Ik moet zegge voor zo'n pietluttigheid ik mijn phone voor zoiets zeker nie herstel, is een keuze die je zelf zal moeten maken.
  #3  
Oud 26-05-12, 11:59
devilduckie's schermafbeelding
devilduckie devilduckie is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 4
Standaard

Heb er geen foto's in staan.. Nooit gehad. Gewoon es ingeschakeld om te zien wat te was. Mss verdwijnt het wel met de update, die moet ik nog doen..
  #4  
Oud 26-05-12, 12:01
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door devilduckie Bekijk bericht
Mss verdwijnt het wel met de update, die moet ik nog doen..
Of door Photo Stream eens te resetten in www.icloud.com
  #5  
Oud 26-05-12, 12:19
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Ik ga het eens uitproberen, want op mijn telefoon staat "Fotostream (1.000)" en "1.145 van 1.223 downloaden" terwijl daarvan 1200 verwijderd zijn.

iCloud: uw Fotostream opnieuw instellen

Citaat:
Op uw iOS-apparaat kunt u foto's verwijderen uit de weergave Fotostream door Fotostream uit te schakelen en het eventueel opnieuw in te schakelen. U kunt dit doen via Instellingen > iCloud > Fotostream.
Nergens staat hoe je de "weergave" zelf kunt verwijderen

Fotostream uitgezet, heeft geen enkel effect gehad op de foto's of op dat album zelf. Na een minuut verdween het album echter. "1.145 van 1.223 downloaden" staat er wel nog steeds Na een aantal keer uit de app te gaan staat er nu "145 van 223 downloaden" In mijn filmrol staan trouwens 145 afbeeldingen. Ah! Nu staat er "145 van 223 downloaden"! Ik dacht dat Fotostream uitstond, iPhone?

Laatst gewijzigd door Bubbly; 10-11-13 om 04:23.
  #6  
Oud 30-05-12, 00:28
devilduckie's schermafbeelding
devilduckie devilduckie is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 4
Standaard

Nou, heb geprobeerd het via Icloud.com uit te zetten.. Alles verwijderd, op de phone stond alles uitgeschakeld.. En nog blijft het mapje staan.. Nouja, ik zal me er maar niet aan storen, de wereld vergaat niet. Maar het blijft een raar geval..
  #7  
Oud 30-05-12, 02:51
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Ook zonder Fotostream staat er in mijn album dat-ie aan het downloaden is (terwijl dit niet waar is). Ik heb na het weer inschakelen ook nog steeds foto's van april op Fotostream staan. Het werkt helaas nog niet zoals het zou moeten werken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
fotostream foto's in iPhoto zijn niet te verwijderen ruwepit iCloud 20 06-06-13 00:37
Keuze fotostream staat niet meer bij instellingen foto's op iPad 2 eddydp Muziek, foto & video 8 17-06-12 01:26
kan 3G niet uitschakelen rouppe iPhone algemeen 3 07-01-09 15:57
Kan je de telefoon, internet, gps uitschakelen tijdens muziek luisteren? vedamen Muziek, foto & video 6 28-08-08 00:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:40.