//

Muziek wijzigingen worden gerest na aansluiting met computer

Muziek wijzigingen worden gerest na aansluiting met computer discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een irritant probleempje; als ik muziek wijzig op mijn ipod touch zelf, dus een andere waardering geef, of iets verwijder, of een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-05-12, 00:23
Ijoel Ijoel is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 11
Standaard Muziek wijzigingen worden gerest na aansluiting met computer

Hallo,

Ik heb een irritant probleempje; als ik muziek wijzig op mijn ipod touch zelf, dus een andere waardering geef, of iets verwijder, of een afspeellijst toevoeg, en ik sluit mijn ipod weer aan op de computer worden alle wijzigingen weer gereset, dus de afspeellijst is opeens weg, de waardering is weer hetzelfde, en het verwijderde nummer is weer terug. Ik heb synchronisatie niet aan staan, en hou dat liever ook zo. Hoe kan ik dit probleem verhelpen?

mvg,
'ijoel'
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Koppelingsrecord ontbreekt bij aansluiting op nieuwe computer Puurs iPhone algemeen 7 20-05-12 21:53
Apple ID wijzigingen worden niet doorgevoerd naar Icloud? 1997giorgio1 iCloud 20 29-04-12 17:14
Muziek: muziek iphone behouden met synchonisatie andere computer PeterVerhoeve Muziek, foto & video 4 16-10-10 20:28
iPhone: Gejailbreakte iPhone gerest anabanana Jailbreak 17 08-09-10 22:46
Computer herstart bij aansluiting iPhone Linda-Phone Archief 2 02-01-09 16:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:11.