//

Foto's verwijderen van I phone filmrol, als ze al via fotostream op de Mac staan.

Foto's verwijderen van I phone filmrol, als ze al via fotostream op de Mac staan. discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb eigenlijk 2 vragen: 1: Hoe foto's automatisch te verwijderen uit je filmrol als ze al via fotostream op I photo in je MAC ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-05-12, 22:39
blije appel blije appel is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 1
Standaard Foto's verwijderen van I phone filmrol, als ze al via fotostream op de Mac staan.

Ik heb eigenlijk 2 vragen:
1: Hoe foto's automatisch te verwijderen uit je filmrol als ze al via fotostream op I photo in je MAC staan.
2: Sinds kort zou je foto's uit fotostream moeten kunnen verwijderen welke dan van al je apparaten verwijderd wordt. Echter als je in I photo je mapje fotostream april 2012 sorteert door er losse gebeurtenissen van te maken, dan blijft op mijn I phone alle foto's in fotostream staan. (en helaas ook op de filmrol).
Een beetje omslachtig om zowel in de filmrol als in de fotostream de foto's handmatig aan te klikken en te verwijderen.

Op zich vindt ik fotostream erg prettig dus wil het wel blijven gebruiken.
Ik hoop op goede tips!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-05-12, 12:02
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blije appel Bekijk bericht
Ik heb eigenlijk 2 vragen:
1: Hoe foto's automatisch te verwijderen uit je filmrol als ze al via fotostream op I photo in je MAC staan.
Dit kan als je de foto's synchroniseert met iPhoto via iTunes. Itunes vraagt dan of de foto's op de filmrol moeten verwijderd worden.

Citaat:
Sinds kort zou je foto's uit fotostream moeten kunnen verwijderen welke dan van al je apparaten verwijderd wordt. Echter als je in I photo je mapje fotostream april 2012 sorteert door er losse gebeurtenissen van te maken, dan blijft op mijn I phone alle foto's in fotostream staan. (en helaas ook op de filmrol).
In iPhoto verwijder je de foto's uit Photo Stream door ze ook in Photo Stream te verwijderen en niet door met de mapjes "april 2012" enz.. te gaan werken.



Zijn de foto's daar verwijderd dan zijn ze ook op alle iDevices verwijderd.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
fotostream foto's in iPhoto zijn niet te verwijderen ruwepit iCloud 20 05-06-13 23:37
Foto: Foto's verwijderen uit Filmrol (Foto's App) TRAAG MvdS Muziek, foto & video 1 15-05-12 21:04
Foto's verwijderen uit fotostream Elidb Muziek, foto & video 14 16-02-12 12:47
Foto's verwijderen uit filmrol Peeeth Muziek, foto & video 4 19-12-11 09:32
Foto's die op de filmrol staan overzetten naar pc snoopy iTunes 5 29-06-10 23:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:01.