//

Ondertitels handbrake

Ondertitels handbrake discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik Handbrake om dvd's om te zetten in .mp4 files om deze af te kunnen spelen met mijn iPad en AC Ryan Mediaplayer. In ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-06-12, 21:24
FridgeNL's schermafbeelding
FridgeNL FridgeNL is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 987
Stuur een bericht via ICQ naar FridgeNL Stuur een bericht via MSN naar FridgeNL
Standaard Ondertitels handbrake

Ik gebruik Handbrake om dvd's om te zetten in .mp4 files om deze af te kunnen spelen met mijn iPad en AC Ryan Mediaplayer. In Handbrake gebruik ik de standaard iPad instellingen , met wat aanpassingen zoals vbr, 2pass en standaard .mp4 i.p.v. .m4v
Ik wil geen subtitles inbakken dus kies de de passthru optie, ik heb eigenlijk de subs niet echt nodig en weet dat ze op deze manier ook niet op mijn iPad te selecteren zijn aangezien het bitmaps betreffen. Op mijn mediaplayer en via VLC zijn ze echter wel te selecteren en dat vind ik verder prima.

Mijn probleem is, vind ik, nogal storend. Handbrake voegt namelijk automatisch een 'op het oog' lege sub selectie toe, maar dat is het niet. Hierdoor krijg ik bij langere films met meerdere hoofdstukken de meldingen 'chapter 1', 'chapter 2' ect in beeld. Om dat kwijt te raken moet ik deze subs de-selecteren want het zet zichzelf standaard aan.

Het is me toevallig een keer gelukt om de track kwijt te raken maar weet echt niet welke instelling ik heb veranderd, als ik überhaupt iets veranderd heb...

Iemand een idee?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Fridge-0003.jpg‎ (41,5 KB, 7x gelezen)
Bestandstype: jpg Fridge-0004.jpg‎ (47,0 KB, 6x gelezen)
__________________
"Of all the things i've ever lost, i miss my mind the most."
© Ozzy Osbourne
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ondertitels en handbreak Davidgilmour iPad algemeen 7 09-04-13 10:10
Ondertitels 1channel kastenbart Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 34 06-11-12 14:07
Ondertitels Itunes B-ruil iTunes 6 11-02-12 12:51
handbrake kevinho iPad algemeen 7 22-01-11 09:28
Video: handbrake sodo Muziek, foto & video 1 10-02-08 09:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:46.