//

Handbrake is veel te snel klaar met omzetten

Handbrake is veel te snel klaar met omzetten discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik wil graag een film ('2012') op mijn iPad zijn te krijgen met behulp van Handbrake en een SD-kaart met de Camera Connection Kit. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-06-12, 17:06
jespertje123 jespertje123 is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 2
Standaard Handbrake is veel te snel klaar met omzetten

Hallo,

ik wil graag een film ('2012') op mijn iPad zijn te krijgen met behulp van Handbrake en een SD-kaart met de Camera Connection Kit. Ik heb de echte DVD van '2012' in mijn computer gestopt en Handbrake herkent deze. Bij presets kies ik iPad, en ik kies als ondertiteling Nederlands. Ook heb ik de goede titel gekozen (2,5 uur ongeveer) en daarna klik ik op 'Start'. Dan duurt het maar een paar seconden, en dan staat er onderin: 'Encoding finished'. Als het videobestand geopent wordt zie ik helemaal niks en het filmpje duurt 0 seconde. Wat is hier aan de hand en hoe kan ik dit oplossen?

Alvast bedankt,
Jesper
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-06-12, 18:37
FridgeNL's schermafbeelding
FridgeNL FridgeNL is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 987
Stuur een bericht via ICQ naar FridgeNL Stuur een bericht via MSN naar FridgeNL
Standaard

Handbrake leest de DVD niet goed omdat deze waarschijnlijk is beveiligd, je dient dus eerst je DVD te rippen met een daarvoor bestemd programma zoals bijvoorbeeld dvdfab of anydvd
__________________
"Of all the things i've ever lost, i miss my mind the most."
© Ozzy Osbourne
  #3  
Oud 28-06-12, 20:42
jespertje123 jespertje123 is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 2
Standaard

Hallo,
Dankjewel voor je snelle reactie!
Ik heb DVDFab HD Decrypter gedownload en de DVD daarmee geript. Nu gaat het encoden vlekkeloos en ik heb de film nu bijna op mijn iPad staan!
Heel erg bedankt!
Jesper
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Ondertiteling ontbreekt als ik .mkv naar .m4v omzet met HandBrake bartq Desktop-applicaties 1 08-06-12 13:13
video's omzetten naar ipad formaat met handbrake janne22 Muziek, foto & video 14 04-06-12 19:35
Video: Srt naar sub converteren en dan inbranden met Handbrake. Hionimi Muziek, foto & video 12 03-08-10 11:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:02.