//

Ondertiteling bij films

Ondertiteling bij films discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds een paar dagen een ipad 2, waar ik ook films op wil bekijken. Inmiddels ben ik uitgekomen bij het programma handbrake en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-07-12, 15:11
reina01 reina01 is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 1
Unhappy Ondertiteling bij films

Ik heb sinds een paar dagen een ipad 2, waar ik ook films op wil bekijken. Inmiddels ben ik uitgekomen bij het programma handbrake en daarmee zet ik een dvd op maar mv4 formaat. De ondertiteling kreeg ik niet in beeld daarna ogenschijnlijk de oplossing gevonden om het *.srt bestand erbij te zetten. resultaat geen. Op dit forum gevonden hoe je de ondertiteling moet aanzetten tik op het scherm werkbalk verschijnt en activeer het spoor. Als ik dit doe krijg ik een balkje in beeld maar geen ondertiteling. Ik gebruik de app gplayer. Ik krijg het tekstballon alleen in beeld met software decoding. Maar wat ik ook doe ik krijg geen leesbare ondertiteling. Wie heeft hier een oplossing voor of kan zeggen wat ik fout doe. Alvast bedankt.

sorry ik zit in het verkeerde te posten, maar wie weet hebben jullie toch een oplossing

Laatst gewijzigd door reina01; 01-07-12 om 15:13. Reden: gepost in de foute groep
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-07-12, 15:19
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

//Bericht verplaatst naar een aparte discussie.
  #3  
Oud 01-07-12, 16:13
Flipke1405 Flipke1405 is offline
• iOS 7.1.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Hulst
Berichten: 159
Standaard

hey,

ik raad je aan koop Avplayer HD kost je wat is het 3 euro
Je moet niet meer converteren en je plaats je srt net zoals op je pc in dezelfde folder en je kan je film met ondertitels kijken
werkt heel goed bij mij en is zo gepiept
Voor verdere vragen stuur maar een pm

Grtz,Flip
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
films met ondertiteling naar itunes lukt niet dennis070 iTunes 3 16-05-12 14:16
Ipad gedownloade films met ondertiteling afspelen. graudon50 iPad algemeen 8 26-03-12 17:00
Video: Waar downloaden jullie films met NL ondertiteling? Bazz1975 Muziek, foto & video 12 22-02-12 01:05
ATV2: ondertiteling bij films van hard schijf nootje16g Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 0 10-01-12 19:26
Windows: iPhone film ondertiteling bij aankoop? iDriss iTunes 6 10-09-08 17:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:07.