//

Perongeluk bij muziek op verbergen geklikt

Perongeluk bij muziek op verbergen geklikt discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi hoi, Ik wilde kijken of het mogelijk was om een liedje te downloaden bij itunes. Vervolgens wilde ik proberen of het mogelijk was dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-07-12, 20:46
Lana23's schermafbeelding
Lana23 Lana23 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 1
Unhappy Perongeluk bij muziek op verbergen geklikt

Hoi hoi,

Ik wilde kijken of het mogelijk was om een liedje te downloaden bij itunes. Vervolgens wilde ik proberen of het mogelijk was dit liedje te gebruiken als wekker. Toen stond er een wolkje achter en daar tikte ik op, toen stond er verbergen en daar kwam ik perongeluk op.
Dat was dus het enige liedje wat ik gedownload heb en als ik nu daar naar toe terug ga dan staat er "een pijl met U hebt nog geen muziek gekocht"

Ik heb al geprobeerd om opnieuw te sychronischeren vanuit itunes, maar dan veranderd er niets.

Heb nog wel heel snel gezien voordat ik op verbergen klikte dat je op ieder gewenst moment de muziek kon terug halen.
Maar, ik heb dus geen idee hoe.. Hoop jullie wel??

Alvast bedankt,
Lana
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe annuleer je een sms als je net op stuur hebt geklikt? 00melo00 iPhone algemeen 3 11-06-12 11:03
Geen geluid bij apps, wel bij muziek en viedeo's WennBee iPad algemeen 5 28-03-12 18:37
Verbergen QWERTY bij lezen sms Tjeerds iPhone algemeen 6 25-11-10 22:04
doen alsof er geklikt is bij UITableviewcell ulquiorra Ontwikkelen voor iOS 4 29-07-09 17:43
Muziek perongeluk verwijderd RobbSnobb Archief 6 11-10-08 21:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:24.