//

muziek is opeens weg

muziek is opeens weg discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo iedereen, ik ben net nieuw dus weet niet of ik het goed doe maar, vandaag hing ik mijn iphone 3gs aan itunes en ineens ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-07-12, 23:51
Desteny Desteny is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 1
Standaard muziek is opeens weg

hallo iedereen,
ik ben net nieuw dus weet niet of ik het goed doe maar,
vandaag hing ik mijn iphone 3gs aan itunes en ineens is al mijn muziek weg en kan er ook niks meer opzetten , zouden jullie me toevallig kunnen helpen?
ik heb net 2 weken dit abbo met deze telefoon van mn ouders gehad dus ze zullen er niet zo blij mee zijn..
alvast dankjewel
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-07-12, 18:01
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

De muziek die staat nog op je iPhone? Of niet? Als deze nog op je iPhone staat dan kan je deze aansluiten aan itunes en gewoon terug synchen (mss je deze ook nog moet aanvinken).
Lukt dat niet dan kan je proberen met de gratis app songexporter pro, dat is een app waarbij je via Wi-Fi je muziek die op je iPhone staat naar je pc kan overbrengen.

Normaal gezien kan je nu ook je muziek opnieuw downloaden net zoals je bij apps doet, ik denk je daarvoor eens naar de itunes app op je iPhone moet gaan en daar dan aankopen klikken of je kan het ook via je pc proberen. Zo kan je normaal de songs die je hebt aangekocht opnieuw downloaden.

Als de muziek niet meer op je iPhone staat maar wel nog in je itunes, sluit je phone aan en probeer te synchen of je moet mss toepassen ofzo nemen als er zo'n tekst opkomt of er komt mss op overzetten blablabla, daar moet ge dan eens opklikken en dan zou het terug oke moeten zijn.

Is dat nog niet zo, dna kan het dus zijn je de songs of je mappen moet aanvinken in je itunes op je pc.


Tis niet altijd makkelijk om iemand zo te helpen, in de praktijk zou ik beter kunnen helpen .
Ge moet alvast niet panikeren ze, dat is bij mij ook al gebeurt dat opeens mijn muziek foetsie was of mijn instellingen om te surfen weg waren en ik deze opnieuw moest instellen enz....Hoe da komt weet ik niet, bij een nieuwe update van ios weet ik dit kan voorvallen maar hoe dat komt dit opeens zo opeens verdwenen is heb ik zelf geen antwoord op, gewoon opnieuw proberen synchen,toepassen of overzetten enz....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Itunes pakt muziek opeens niet meer. -Nora- iTunes 2 17-10-09 22:50
Windows: Geld opeens weg... BigFood iTunes 5 29-01-09 15:49
Gsm ontvangst valt opeens weg, herstellen of volledig plat laat een da werken staafken iPhone algemeen 10 28-01-09 21:06
cydia opeens weg door itunes passie Jailbreak apps en thema's 6 17-08-08 21:04
sms berichten opeens weg blaugrana iPhone algemeen 13 01-08-08 22:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:41.