//

Iemand ervaring met films omzetten met any video converter?

Iemand ervaring met films omzetten met any video converter? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sinds een paar maanden een Ipad2 en ben bezig om films erop te zetten. Ik heb een aantal films die uit vob ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-07-12, 19:00
Leonfr Leonfr is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 2
Standaard Iemand ervaring met films omzetten met any video converter?

Hallo,

Ik heb sinds een paar maanden een Ipad2 en ben bezig om films erop te zetten.
Ik heb een aantal films die uit vob bestanden staan.
Via any video converter kan ik de films omzetten naar Ipad formaat echter doordat de film uit diverse vob bestanden bestaan, maakt het programma er ook even zoveel filmpjes van, dus niet 1 film.
Je kunt wel "uitvoer samenvoegen" maar dan zet hij alleen het 1e bestand om en de rest doet hij niks mee.
Iemand enig idee hoe het wel zou moeten?

Ik heb het ook geprobeerd met "handbrake" . Daar worden de vob bestanden wel keurig tot 1 film omgezet alleen heb ik dan weer geen ondertiteling.

Als iemand een simpeler programma weet om vob bestanden om te zetten ( inclusief de bijbehorende ondertitels ) hoor ik het graag.

Wat Apple betreft ben ik een maagd, de Ipad is minn 2e Apple produkt nadat ik de Ipod in de vuilnisbak gegooid had. Ik werd helemaal gek van Itunes, maar dat is een ander probleem..

Alvast bedankt voor de hulp

Martin
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-07-12, 20:22
freestyle4all freestyle4all is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: soest
Berichten: 517
Standaard

Je kunt in Handbrake gewoon de gewenste ondertitels kiezen onder de tab Subtitles, en daarna converteren.
  #3  
Oud 31-07-12, 21:20
YLA G YLA G is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Onder de brug
Berichten: 68
Standaard

Inderdaad HandBrake is echt wel handig, gewoon slepen, profiel selecteren en dan telkens je ondertitels aanzetten.
  #4  
Oud 31-07-12, 23:57
Leonfr Leonfr is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 2
Standaard

Ja, was het maar zo simpel.
Ik heb de hele map met vob bestanden in 1 keer toegevoegd, de ondertitels op nederlands geselecteerd, en decoderen gestart.
Hierna middels Itunes de film naar de Ipad gekopieerd. Beeld is perfect, geluid is perfect maar ondertiltels zijn er niet.
Hoe moeilijk kan het zijn. De vob bestanden bevatten film, geluid en ondertitels. Als je dan alles gaat omzetten hou je alleen de film en het geluid over ?! Waar blijven dan de ondertitels?
  #5  
Oud 01-08-12, 17:16
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leonfr Bekijk bericht
Hallo,

Ik heb sinds een paar maanden een Ipad2 en ben bezig om films erop te zetten.
Ik heb een aantal films die uit vob bestanden staan.
Via any video converter kan ik de films omzetten naar Ipad formaat echter doordat de film uit diverse vob bestanden bestaan, maakt het programma er ook even zoveel filmpjes van, dus niet 1 film.
Je kunt wel "uitvoer samenvoegen" maar dan zet hij alleen het 1e bestand om en de rest doet hij niks mee.
Iemand enig idee hoe het wel zou moeten?

Wat Apple betreft ben ik een maagd, de Ipad is minn 2e Apple produkt nadat ik de Ipod in de vuilnisbak gegooid had. Ik werd helemaal gek van Itunes, maar dat is een ander probleem..

Alvast bedankt voor de hulp

Martin
Ik veronderstel het gedownloade films zijn?Zoja.......

Tis heel simpel beste leonfr; als ge films download download deze in bv mp4,mkv,avi,dvix bestand ja, schaft u av player HD aan voor op de iPad en binnen de paar minuten al staat u film op u iPad en de subs als die er los bij zijn klikt ge gewoon mee aan en klaar is kees.

Der is niks simpelers dan dit, geen handbrake gedoe van te gaan omzetten, dzjeezes, wat een tijdverspilling om er een filmpke op te zetten.
  #6  
Oud 02-08-12, 08:58
Flipke1405 Flipke1405 is offline
• iOS 7.1.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Hulst
Berichten: 159
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ik veronderstel het gedownloade films zijn?Zoja.......

Tis heel simpel beste leonfr; als ge films download download deze in bv mp4,mkv,avi,dvix bestand ja, schaft u av player HD aan voor op de iPad en binnen de paar minuten al staat u film op u iPad en de subs als die er los bij zijn klikt ge gewoon mee aan en klaar is kees.

Der is niks simpelers dan dit, geen handbrake gedoe van te gaan omzetten, dzjeezes, wat een tijdverspilling om er een filmpke op te zetten.
volledig mee eens,geen tijd verspillen en gewoon over zetten
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Films omzetten naar iTunes, iPad, iPhone 4 & Apple TV 2 met Meta Data ghaghamashibaba iTunes 1 29-06-12 22:18
Iemand ervaring met iphonehoesjes.nl? nance30 iPhone accessoires en onderdelen 5 08-09-11 14:11
Iemand met ervaring met de Mirror Screenprotector? Delvenaartje iPhone accessoires en onderdelen 2 27-09-10 21:52
iPhone: Iemand ervaring met upgrade van 1.1.3 naar 3.1.2 bij Iphone 1e gen met jailbreak garfield65 Jailbreak 2 29-12-09 22:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:15.