//

Video's op mijn iphone synchroniseren werkt bij bepaalde films niet.

Video's op mijn iphone synchroniseren werkt bij bepaalde films niet. discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Woensdagavond heb ik IOS 6 op via itunes gedownload en daarna mijn iphone gesynchroniseerd. Dit ging allemaal ok, alleen lukt het me nu niet om ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-09-12, 09:09
stansfield stansfield is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 1
Standaard Video's op mijn iphone synchroniseren werkt bij bepaalde films niet.

Woensdagavond heb ik IOS 6 op via itunes gedownload en daarna mijn iphone gesynchroniseerd. Dit ging allemaal ok, alleen lukt het me nu niet om films/video's op mijn iphone te zetten. Deze staan allemaal in Itunes en zijn dus geconverteerd via handbrake. Wanneer ik alle films doe komen er maar 3 op en als ik bepaalde films selecteer (dus andere dan die 3) komt er niks op. Dus sommige films komen er wel op en andere weer niet. Is er iets verandert qua film format sinds ios6?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-01-13, 17:16
Bebru64 Bebru64 is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Earth
Berichten: 18
Standaard

Hallo heb hetzelefde probleem; Echter bij mij heeft het volgens mij niets te maken met iOS6. Ik heb zelf ook iets gepost.
Heb 4 films opstaan en de laatste drie nog maar onlangs maar nu lukt het me helemaal niet meer. Zelfs aangekochte films via iTunes.

Danny
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Clean install PC, nu bang dat mijn iphone leeg wordt bij synchroniseren RioolDokter iPhone algemeen 5 10-11-10 13:04
Quicktime player werkt niet bij bepaalde site. Mosselman iPhone algemeen 4 05-01-10 18:23
Microfoon werkt niet onder bepaalde omstandigheden hanzana iPhone algemeen 10 03-03-09 14:20
T-Mobile Web `n walk werkt niet bij mijn Iphone Sabberdesab Odido (T-Mobile) 3 18-11-08 20:32
SMS komt niet aan bij bepaalde nummers? shorty Overige providers Nederland 4 30-10-07 15:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:24.