iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Muziek, foto & video (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/)
-   -   Foto: Foto albums weg na upgrade ios6 (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/126769-foto-albums-weg-na-upgrade-ios6.html)

rb1962 04-10-12 00:40

Foto albums weg na upgrade ios6
 
Totdat ik upgrade deed naar ios6 had ik al mijn foto's (zo'n 29000) in een 40tal mappen/fotoalbums zitten.
Na upgrade naar ios6 zijn de mappen weg. De foto's staan er wel op maar in 1 map hetgeen dus niet werkbaar is.
Weet iemand hoe ik de albums kan terugkrijgen op eenvoudige wijze.
1. Heb al geprobeerd te downgraden naar ios5 maar dat blijkt vrijwel onmogelijk.
2. Heb iPhone ook al hersteld en opnieuw gesynchroniseerd via iTunes maar helaas.

ballegooier 04-10-12 07:24

Kan je ze importeren, en daarna opnieuw in mappen sorteren, en daarna die mappen syncen mbv iTunes? Of waren het al reeds geïmporteerde foto's....?

rb1962 04-10-12 08:01

Opgelost
 
Heb er afgelopen nacht aan geknutseld en uiteindelijk heb ik mijn mappen terug.
Waren reeds geimporteerde foto's. Had na upgrade ook iCloud aan gezet hetgeen resulteerde in een vervelende soort synchronisatie telkens als ik foto's wilde kijken.

Opgelost door :
1. iCloud uit te zetten en heb ook mijn iCloud account verwijderd
2. iPhone op iTunes aangesloten en 2x opnieuw gesynchroniseerd
3. iPhone opnieuw opstarten na synchronisatie
4. Mappen terug

Weet niet waarmee het precies hersteld is maar ik heb mappen terug. Nu de volgende uitdaging....iPhone van mijn vriendin geeft na upgrade allemaal wazige foto's.......

Er is nogal iets aan de hand met die upgrade en het is niet eens een beta versie.....

jeffrytjuh 08-10-12 15:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rb1962 (Bericht 832240)
Heb er afgelopen nacht aan geknutseld en uiteindelijk heb ik mijn mappen terug.
Waren reeds geimporteerde foto's. Had na upgrade ook iCloud aan gezet hetgeen resulteerde in een vervelende soort synchronisatie telkens als ik foto's wilde kijken.

Opgelost door :
1. iCloud uit te zetten en heb ook mijn iCloud account verwijderd
2. iPhone op iTunes aangesloten en 2x opnieuw gesynchroniseerd
3. iPhone opnieuw opstarten na synchronisatie
4. Mappen terug

Weet niet waarmee het precies hersteld is maar ik heb mappen terug. Nu de volgende uitdaging....iPhone van mijn vriendin geeft na upgrade allemaal wazige foto's.......

Er is nogal iets aan de hand met die upgrade en het is niet eens een beta versie.....


bij mij is precies het zelfde gebeurd
en ik doe wat u ook doet
alleen ik heb me albums niet terug:(

rb1962 08-10-12 15:45

Tja....
 
De iPhone van mijn vriendin had hetzelfde en kreeg de albums ook niet terug. Daarna was de enige oplossing om de foto's er opnieuw op te zetten.
Eerst syncen met computer waarin je de foto's niet laat syncen, dus dan worden foto's van iphone afgehaald, daarna weer opnieuw syncen met de foto's die je op iphone wilt hebben dus weer alle mappen aanvinken......

Vervelend maar blijkt enige manier, hoop dat je niet zoals ik 29000 foto's hebt....:-)

jeffrytjuh 08-10-12 16:00

ik heb de foto's alleen nog op mijn ipad en niet meer op mijn laptop
en als ik de foto's op me laptop wil zetten lukt dat niet:(

is er een andere maier?

rb1962 08-10-12 16:16

Eerlijk gezegd moet ik dan afhaken, mijn probleem betrof de iPhone met ios6
Hou mijn foto's altijd veilig als backup op de PC.....heb je de foto's wel op de iPad staan of staan ze er ongeordend op?

ballegooier 08-10-12 16:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jeffrytjuh (Bericht 834829)
als ik de foto's op me laptop wil zetten lukt dat niet:(

is er een andere maier?

wat lukt er dan niet, precies? Er is een andere manier: de foto's naar jezelf mailen ;) 😨

jeffrytjuh 08-10-12 22:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rb1962 (Bericht 834838)
Eerlijk gezegd moet ik dan afhaken, mijn probleem betrof de iPhone met ios6
Hou mijn foto's altijd veilig als backup op de PC.....heb je de foto's wel op de iPad staan of staan ze er ongeordend op?

ik heb de foto's/albums nog wel op mijn ipad
maar die zet ze niet op de iphone met icloud
en met itunes lukt het ook niet om ze op de computer te krijgen


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:57.