//

Geen video tabblad in Aankopen Scherm en geen coverflow afbeelding in Video's op Ipad

Geen video tabblad in Aankopen Scherm en geen coverflow afbeelding in Video's op Ipad discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb het forum doorgezocht naar een antwoord op deze vraag, maar het werd mij niet echt duidelijk. Ik zit een beetje met het volgende, ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-10-12, 21:12
YvonneACM YvonneACM is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 1
Standaard Geen video tabblad in Aankopen Scherm en geen coverflow afbeelding in Video's op Ipad

Heb het forum doorgezocht naar een antwoord op deze vraag, maar het werd mij niet echt duidelijk.

Ik zit een beetje met het volgende, ik krijg op geen enkele mogelijkheid meer een coverflow afbeelding op mijn Ipad bij Video's van de film 'De Dolle Tweeling'. Hoe kan ik dit het beste oplossen?

Het andere waar ik mee zit is het volgende:

Ik heb een tijdje geleden voor op mijn Ipad de bovenstaande film gekocht, maar kan hem op Itunes van mijn computer en de Ipad niet terugvinden in mijn aankopen. Vervolgens als ik de film aanklik in Itunes Store op mijn computer wordt er gevraagd om te betalen, terwijl ik dit al gedaan heb via mijn Ipad. Het gekke is wel dat als ik diezelfde film op zoek in de Itunes Store van mijn Ipad, dat ik wel ineens wel meteen die film kan kijken.

Heb in dit bericht nog twee foto's toegevoegd als bijlage om hetgeen een beetje uit te leggen.

Hoop echt dat jullie mij verder kunnen helpen.

Groet,
Yvonne
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg foto.jpg‎ (28,4 KB, 2x gelezen)
Bestandstype: jpg Itunes probleempje.jpg‎ (28,8 KB, 2x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen video's meer kijken ipad 2 abs iPad algemeen 0 07-12-11 14:33
Waarom kan ik geen video bekijken op mijn iPad? Jeff Cooper iPad algemeen 0 16-10-11 22:32
Air Video - stnd video app Ipad hansIphone3g iPad algemeen 1 01-10-11 14:46
Via itunes wel video; op iphone geen video Riz iTunes 0 18-02-10 21:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:54.