//

Aangeschafte muziek wel op iPad en iMac te downloaden, maar niet op iPhone?

Aangeschafte muziek wel op iPad en iMac te downloaden, maar niet op iPhone? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allen, Ik kan geen aangeschafte muziek downloaden op mijn iPhone. Op alle andere iOS devices lukt dit wel. Mijn iPhone blijft echter stug volhouden ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-10-12, 20:58
Krinos Krinos is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Dordrecht
Berichten: 11
Standaard Aangeschafte muziek wel op iPad en iMac te downloaden, maar niet op iPhone?

Beste allen,

Ik kan geen aangeschafte muziek downloaden op mijn iPhone. Op alle andere iOS devices lukt dit wel.
Mijn iPhone blijft echter stug volhouden dat er toch echt geen materiaal in zijn geheugen staat. In de iTunes store kan ik vervolgens wel mijn aankopen zien en alles opnieuw donwloaden, maar deze verschijnen daarna nergens op de iPhone.

Heeft er iemand dit ooit eerder meegemaakt? Weet er iemand raad?

Uiteindelijk kan ik de iPhone wel aan mijn computer hangen, maar dit is natuurlijk niet waarvoor deze functie in de iTunes store is ontwikkeld!

Alvast bedankt voor alle hulp!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-11-12, 01:18
iValium Heretic iValium Heretic is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 1
Standaard

Ik zit met hetzelfde probleem. Met mijn ipad verschillende albums via Itunes aangeschaft de afgelopen jaren en sinds een week in het bezit van een iphone 4s . Maar wanneer ik via mijn iphone de gekochte albums in Itunes opzoek, om deze op mn iphone te downloaden kan dit niet.

Ik heb begrepen dat wanneer je iets aanschaft in de AppStore of Itunes dat je hier maar eenmalig voor moet betalen. En dus je betaalde apps of muziek ook op je iphone kunt zetten. Klopt dit?
  #3  
Oud 01-03-13, 22:57
Jwboot1 Jwboot1 is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 2
Standaard

Ik heb het zelfde fenomeen en kom niet verder. Ipath gekocht in juni en afgelopen maand 2 iphones. Krijg steeds error code downloadfout. Tik voor een nieuwe poging. Maar nooit succes in de laatste maand. Weet het niet meer als ik apple bel krijg ik te horen naar de winkel terug te gaan en in de winkel moet ik apple weer bellen. Ben het redelijk moe aan het worden kan iemand helpen. Alvast bedankt
  #4  
Oud 02-03-13, 10:52
TouchMe's schermafbeelding
TouchMe TouchMe is offline
• iOS 11.3
• 9.3.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 401
Standaard

Ik had het zelfde probleem op mijn iPod maar sinds gisteravond kan ik weer bij mijn aankopen en deze ook weer downloaden.
  #5  
Oud 02-03-13, 11:40
Jwboot1 Jwboot1 is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 2
Standaard

Ben het gaan proberen, maar gek genoeg staat mij aankoop via de telefoon wel op mijn ipath, maar niet op de telefoon zelf krijg ik het niet gedownload. Errorcode downloadfout. Tik voor nieuwe poging. En het werkt dus niet. Zijn er instelling die overeen moeten komen? Want zover ik heb kunnen kijken staat alles gelijk. Zelfs I tune match gekocht omdat ik dacht het licht daaraan omdat ik dat niet. Maar ook niet, hoor het is mij een raadsel dat blijkbaar niet opgelost kan worden.
  #6  
Oud 03-03-13, 11:35
TouchMe's schermafbeelding
TouchMe TouchMe is offline
• iOS 11.3
• 9.3.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 401
Standaard

Ik weet niet of het bij een iPhone anders werkt maar op mijn iPad en iPod heb ik ook automatisch downloaden aan staan. Instellingen-iTunes en App store-daar muziek aanzetten voor automatische downloads. Zo krijg ik alle aankopen automatisch op beide apparaten.
  #7  
Oud 11-07-13, 18:39
kari76 kari76 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 3
Standaard zelfde gezeik

is er onderhand al een oplossing voor dit belachelijk probleem?? ik ben al 3 dagen bezig om muziek terug te downloaden, maar zonder resultaat... Ik heb voor 150 euro ooit muziek gekocht en daar heb ik recht op al zeg ik het zelf.. Dus ik wil antwoorden
  #8  
Oud 11-07-13, 18:44
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kari76 Bekijk bericht
Dus ik wil antwoorden
En van wie wil je die antwoorden?
  #9  
Oud 11-07-13, 19:57
kari76 kari76 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 3
Standaard

Van iemand die er verstand van heeft natuurlijk!!!!!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ingesloten Youtube venster speelt niet af op iPad maar wel op iPhone Saidou iPad algemeen 0 24-04-12 21:34
Windows: Muziek wel in itunes maar niet op iphone!! bartou iTunes 12 27-11-11 00:36
Windows: muziek speelt wel in iTunes maar niet op iPhone sth313 iTunes 4 18-10-11 15:51
Wel kopen maar nog niet downloaden Jered iPhone Apps 1 06-05-11 19:26
Muziek: Muziek op de iphone niet meer zichtbaar maar wel in geheugen. ivfla Muziek, foto & video 1 14-01-09 18:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:20.