//

Coverart verdwijnt steeds

Coverart verdwijnt steeds discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb het al met iTunes, Tag&Rename en talloze andere progjes geprobeerd coverart in mijn ID3 tags toe te voegen. Dit lukt met alle programma's ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-05-08, 19:25
Thingie Thingie is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 1
Standaard Coverart verdwijnt steeds

Ik heb het al met iTunes, Tag&Rename en talloze andere progjes geprobeerd coverart in mijn ID3 tags toe te voegen. Dit lukt met alle programma's en de covers worden netjes weergegeven door iTunes. Wanneer ik de volgende dag iTunes terug opstart en de info van een nummer op vraag is de coverart verdwenen. Ik kan de coverart nog zo vaak toevoegen als ik wil maar hij verdwijnt steeds opnieuw. Ik vermeld er nog wel bij dat de muziek over het netwerk gedeeld word.
Ik heb me al rot gezocht en weet me geen raad meer. Iemand een idee?

Thx

Thingie
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: app verdwijnt ? defere iTunes 7 23-03-11 20:53
Windows: Eigengemaakte ringtone verdwijnt JapieHendriks iTunes 0 21-01-11 09:46
Iphone start steeds opnieuw op! Word steeds erger! djico iPhone algemeen 1 22-08-10 21:11
Muziek: Bepaalde coverart wordt verkeert getoond DEQ Muziek, foto & video 0 13-07-10 23:55
Geld verdwijnt CowBeast Orange 29 25-02-10 18:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:49.