//

gekochte film op iphone naar mac

gekochte film op iphone naar mac discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb gisteren voor het eerst een film gekocht in de iTunes store. Deze film heb ik op m'n iPhone aangeschaft. Nu zou ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-12-12, 10:30
fletcher fletcher is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard gekochte film op iphone naar mac

Hallo, ik heb gisteren voor het eerst een film gekocht in de iTunes store. Deze film heb ik op m'n iPhone aangeschaft. Nu zou ik graag willen dat ik de film ook kan downloaden op mijn mac. Echter zie ik de film niet tussen de aangeschafte items staan, iemand een idee of moet ik de film nogmaals aanschaffen?

Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-12-12, 14:21
Guest-20180129142242
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Als je naar de film zelf zoekt, staat er dan niet bij dat je hem al gekocht hebt?
  #3  
Oud 02-12-12, 19:46
fletcher fletcher is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Florisboer Bekijk bericht
Als je naar de film zelf zoekt, staat er dan niet bij dat je hem al gekocht hebt?
Nee helaas, staat wel bij dat ik hem nogmaals kan aanschaffen... Was gewend dat net als bij apps er dan de optie tot downloaden zou staan.
Reageren

Labels
film, iphone, itunes, mac, video



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
gekochte muziek itunes op ipad downloaden naar iphone lukt niet pippie iPhone algemeen 1 02-11-12 11:10
film via AirPlay Mac 10.8 of MediaPlayer (firecore) Geert1976 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 5 15-07-12 12:02
Film van naar Iphone Daan813 iPhone algemeen 10 25-09-11 23:17
gekochte cydia apps overzetten naar nieuwe iPhone? Roccade Jailbreak apps en thema's 6 31-05-11 20:39
Video: 3gs film niet naar film bieb?? tapijtkever Muziek, foto & video 0 26-10-09 16:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:42.