//

Foto's verminken bij syncen, raar probleem

Foto's verminken bij syncen, raar probleem discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik synchroniseer mijn foto's met Itunes. In mijn Windows Vista PC heb ik een speciale map aangemaakt voor de foto's die ik op de Iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-05-08, 13:21
henbor henbor is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 10
Standaard Foto's verminken bij syncen, raar probleem

Ik synchroniseer mijn foto's met Itunes. In mijn Windows Vista PC heb ik een speciale map aangemaakt voor de foto's die ik op de Iphone wil hebben. Die map heb ik Iphone foto's genoemd. In die map zitten sub mappen, bijv. diversen, vakantie enz. Wanneer ik nu mijn Iphone ga synchronisen dan staan de mappen met de foto's keurig op m'n Iphone. Echter een aantal foto's zijn "verminkt", ze staan er half op, of de ene foto heeft een stukje van de volgende foto er bij op staan. Andere foto's staan er wel goed op. Soms helpt het om alles leeg te maken en opnieuw te syncen , soms helpt dat ook niet.
Het is erg lastig want als eenmaal alle foto's er goed opstaan, durf ik bijna geen nieuwe erbij te zetten want bij de volgende sync gaat ie weer "verminken". Wie herkent dit of heeft een oplossing ??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem bij syncen iphone4 kevinrsd iTunes 2 20-10-10 20:28
Muziek: Raar probleem: Iphone beeld verkeerde album cover bij afspelen muziek obi Muziek, foto & video 5 12-10-10 13:13
Mac OS X: Coverflow Itunes werkt niet meer,en bij foto s ook t zelfde probleem!Heelp celik iTunes 1 09-09-10 22:46
Foto's bij contacten probleem MitziPhone Muziek, foto & video 2 13-04-09 23:36
foto's syncen zonder de programma's syncen. Tieme iTunes 5 03-12-08 14:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:17.