//

iPhone app die .avi en .srt kan afspelen

iPhone app die .avi en .srt kan afspelen discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand een goeie stabiele app voor de iPhone om .avi met .srt's af te spelen? Ik weet dat VLC media player hier een goeie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-12-12, 15:50
Emiin' Emiin' is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 273
Standaard iPhone app die .avi en .srt kan afspelen

Weet iemand een goeie stabiele app voor de iPhone om .avi met .srt's af te spelen?

Ik weet dat VLC media player hier een goeie voor is, helaas niet meer te vinden in de app store..
__________________
1.1.2 OTB > 1.1.4 | 04.04.05_G @ 4.6 <3 Bootneuter
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-12-12, 23:08
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Goodplayer, ace player, azul mediaplayer, cinexplayer, tsta stampvol van die apps.
av player is voor mij één van de beste.

Laatst gewijzigd door apotheosis; 22-12-12 om 00:57.
  #3  
Oud 22-12-12, 10:51
Emiin' Emiin' is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 273
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Goodplayer, ace player, azul mediaplayer, cinexplayer, tsta stampvol van die apps.
av player is voor mij één van de beste.
Bedankt!
Ik heb er los overgezien in de App Store omdat het een slechte beoordeling had. Maar ik ga het eens proberen
  #4  
Oud 26-12-12, 14:08
Emiin' Emiin' is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 273
Standaard

Echt 100% ben ik hier niet tevreden over. Soms heb ik wel eens haperingen of geen ondertitels. (en dat voor een betaalde app)
Ik mis echt wel de VLC media player. De beste, compactste en stabielste mediaspeler aller tijden!
  #5  
Oud 29-12-12, 22:41
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

Ik gebruik tegenwoordig Air Video, omdat bijna alle video spelers tegenwoordig geen AC3 ondersteuning meer (mogen) aanbieden.
Air Video heeft daar geen last van.

Dit werkt met een conversie-server op je PC / iMac.
Maar je kan dus wel gewoon ondertitel bestanden selecteren op je iPhone en/of iPad.
__________________
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G

Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden.
Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk.
  #6  
Oud 29-12-12, 23:44
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Emiin' Bekijk bericht
Echt 100% ben ik hier niet tevreden over. Soms heb ik wel eens haperingen of geen ondertitels. (en dat voor een betaalde app)
Ik mis echt wel de VLC media player. De beste, compactste en stabielste mediaspeler aller tijden!
Helaas nog geen tijd gehad om te testen, ik weet van ruime tijd geleden de meeste zaken nochthans naar behoren werkten.
Ik ging op reis en wilde wat films op de iPad zetten, ik controleerde eerst snel alles, of de film niet haperde (uiteraard keek ik maar klein stukje), geluid oke was en datk de subs eronder kreeg.
De films die ik download zijn meestal al meteen ingebakken, deze zou zo'n app gewoon moeten tonen automatisch als je de film afspeelt.

Vantegenwoordig ist idd ook zo dat er altijd meer en meer regeltjes komen om mensen die downloaden te boycotten, men gebruikt voornamelijk die ac3 geluid, vervelend.
  #7  
Oud 02-01-13, 19:04
peeett peeett is offline
• iOS 6.1
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Locatie: Rotterdam
Berichten: 8
Standaard

Cinexplayer doet t allemaal zonder problemen
  #8  
Oud 03-01-13, 16:14
Emiin' Emiin' is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 273
Standaard

Ga ik zeker proberen! Tot de VLC media player verschijnt
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video: Avi op iphone krijgen en afspelen Syphon Muziek, foto & video 3 23-10-11 17:50
Apple tv avi video afspelen JohnnieQ Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 11 18-10-11 14:57
Foto: ik kan geen filmpjes ontvangen en afspelen die ik via sms krijg sweetmarrie Muziek, foto & video 5 26-12-10 10:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:33.