//

Airport express instellen ENKEL voor muziek

Airport express instellen ENKEL voor muziek discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedmorgen allen, Mijn excuses voor een eventuele dubbele vraag, maar ik zit al een tijd te kl*ten met mijn AE... Ik wil hem enkel gebruiken ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-12-12, 11:27
Dekwoje Dekwoje is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 8
Unhappy Airport express instellen ENKEL voor muziek

Goedmorgen allen,
Mijn excuses voor een eventuele dubbele vraag, maar ik zit al een tijd te kl*ten met mijn AE...
Ik wil hem enkel gebruiken om muziek te streamen. Niets anders. Ik heb al de stappen doorlopen voor het in te stellen. Heb hem al manueel ingesteld... En steeds werkt het EVENTJES goed... Of hij wordt niet meer herkend (nog wel groen lampje) of hij begint te stotteren en haperen.
Ik heb telenet.
Mijn bedoeling is om buiten telenet om te werken. Dus mijn draadloze netwerkkaart verbinding laten maken met de AE en zo enkel op die manier muziek te streamen....
Zijn er stabiele juiste instellingen waarmee anderen het al wel hebben klaargekregen zonder de probleempjes van hierboven???
Alvast hartelijk dank!!
Dus enkel de AE verbinden met mijn draadloze netwerkkaart en muziek afspelen....
Stef
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: Iphone 4 muziek streamen naar airport express daduk Muziek, foto & video 2 03-06-11 23:37
Muziek: Muziek streamen naar Airport Express? prohibit art Muziek, foto & video 15 11-09-10 22:06
Airport Express instellen als bridge Davidgilmour iPad algemeen 0 22-08-10 09:52
Muziek: Muziek hapert via Airport Express - Opgelost Bert Z Muziek, foto & video 1 17-04-09 13:41
Airport Express voor Wi-Fi hotelkamer Olomouc Wi-Fi 3 14-12-08 01:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:35.