//

Ipad te weinig geheugen voor muziek

Ipad te weinig geheugen voor muziek discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb op dit moment een Ipad2 16gb wifi. Nou zit ik met een klein probleem en ik kom er zelf niet uit ondanks uitgebreid ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-12-12, 21:32
Santje75 Santje75 is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 2
Standaard Ipad te weinig geheugen voor muziek

Ik heb op dit moment een Ipad2 16gb Wi-Fi. Nou zit ik met een klein probleem en ik kom er zelf niet uit ondanks uitgebreid zoeken op internet.
Ik heb op mijn pc een muziekverzameling van circa 15 gb staan. Deze breidt zich steeds meer uit.
Nu wil ik graag naar mijn muziek luisteren op de ipad maar daar wil ik het niet opslaan ivm te weinig geheugen. Ook wil ik niet dat de pc aan hoeft te blijven staan om muziek te luisteren. Hoe kan ik dit nu het makkelijkste oplossen? Ik ben een leek op dit gebied en ik hoop dat iemand hier op het forum een oplossing of wat tips heeft.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-12-12, 21:34
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Santje75 Bekijk bericht
Ik ben een leek op dit gebied en ik hoop dat iemand hier op het forum een oplossing of wat tips heeft.
Misschien is iTunes Match een oplossing

Apple - iTunes - Match
  #3  
Oud 29-12-12, 22:03
Santje75 Santje75 is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 2
Standaard

Hallo Timosha,

Dank voor de snelle reactie. Itunes match heb ik al even bekeken maar zie het volgende staan:
" Je kunt tot 25.000 nummers in iCloud bewaren (en meer als de nummers in de iTunes Store zijn gekocht), maar alleen de nummers die je afspeelt of downloadt, worden op je apparaat bewaard "
Dat betekent dus dat er in mijn geval toch best veel op mijn ipad wordt opgeslagen omdat ik erg veel luister.
  #4  
Oud 08-02-13, 11:34
jhcrademaker jhcrademaker is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 1
Standaard Filebrowser alle mp3's afspelen

Met de filebrowser (kost ongeveer 4 euro) kun je alle mp3's in een netwerk afspelen op iPad2 , dus ook van je computer.
Doe ik zelf ook zo.
Succes
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5 weinig geheugen? Iphone5owner iPhone algemeen 6 07-11-12 14:04
weinig geheugen xXHardCoreXx iPhone algemeen 4 08-05-12 22:00
Te weinig ruimte voor reservekopie iPad basvanoort iPad algemeen 6 05-03-12 18:51
Autoweek App en te weinig geheugen Ipadderphone iPad Apps 2 07-07-11 19:04
Zogenaamd te weinig vrij geheugen voor installatie? Cgold iPhone algemeen 2 20-08-09 10:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:00.