iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Muziek, foto & video (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/)
-   -   Muziek: Muziek weg! :eek: (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/13284-muziek-weg-eek.html)

danieldereus 21-05-08 16:22

Muziek weg! :eek:
 
ik was op de fiets rustig muziek aan het luisteren en opeens valt mijn muziek uit ik kijk bij ipod mijn muziek bibliotheek en bij videos en er staat no songs en no videos you can download music from itunes. als ik me iphone aansluit op itunes staat er opeens dat bijna heel me geheugen vol is waar normaal mijn videos en muziek stonden staat nu andere de enige oplossing lijkt mij een restore maar dat doe ik liever niet ik heb al van bosstool ipod wiper geprobeerd maar alsnog niks kan iemand mij asjeblieft helpen ik ben nogal wanhopip:eek:

btw ik heb de zoekfunctie gebruikt en daar vond ik een zelfde probleem van 2 maanden terug en daar is nooit een oplossing voor gegeven dus ik ga het tog maar ff proberen het spijt me mods:o

alvast bedankt:)

truckdiver 21-05-08 16:26

als je je iphone aansluit aan je mac kan je toch opnieuw syncen enzo je muziek er opnieuw opzettten?

danieldereus 21-05-08 16:32

1 Bijlage(n)
ja en dat duurt 1 seconden en dan is ie klaar en dan zie ik het zelfde en staat er nog steeds niks op zie bijgevoegde foto's

truckdiver 21-05-08 16:38

is duidelijk dat er andere software opstaat
volgens mij best opnieuw gaan jailbreaken en unlocken om een zuivere iphone te krijgen
al geprobeerd om eerst al je toegevoegde apps weg te gooien zodat er niets anders meer op kan staan(in theorie)?
heb je bij het upgraden nr 1,1,4 misschien oude backups er terug opgezet die nu alles in de war draaien?

danieldereus 21-05-08 16:45

ik heb hem niet geupgrade ik heb mijn ifone nu 19 of 20 dagen net nieuw 1.1.4
stond er al op ik heb hem gepwned volleedig volgens handleiding:(

truckdiver 21-05-08 17:01

1 Bijlage(n)
hier is een pic van mijn itunes,en ik heb er toch redelijk veel andere apps opstaan
zo zie je dat er bij mij niet veel andere software opstaat
volgens mij beter een andere aangepaste 1,1,4firmware met pwnage erop zetten
is toch zo gebeurd

danieldereus 21-05-08 17:05

ja dat is waar appeltje eitje maar alle sources en applicaties instaleren is tog wat anders ben ik zo 3 a 4 uur mee bezig ik heb er nu meer als 80 of nog meer kweenie:)

croiman 21-05-08 17:06

Inderdaad, zou restoren met pwnage.

andere unlocks (ziphone) hebben dit probleem al meerdere tevoorschijn getoverd, dat je iphone vol zit met "andere" in itunes.

danieldereus 21-05-08 17:09

okeey maar ik had het eerst ook met pwnage gedaan:)

truckdiver 21-05-08 17:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door danieldereus (Bericht 115755)
ja dat is waar appeltje eitje maar alle sources en applicaties instaleren is tog wat anders ben ik zo 3 a 4 uur mee bezig ik heb er nu meer als 80 of nog meer kweenie:)

daar zal wel ergens de vout inzitten volgens mij,dat er een onbetrouwbare source tussenzit
ik zou hier er al een heel deel van weggooien en diegene houden die je echt nodig hebt,zien wat dat oplevert

Rscabadboy 31-08-08 21:22

ik heb een probleempje dat ik hier nergens kan vinden,dus zet ik het ff hier : ik heb al mijn muziek uit itunes kwijt geraakt omdat ik mijn pc terug naar standaard moest zetten ,en toen ik mijn muziek van mijn iphone terug op de pc wou zetten is er iets mis gegaan en nu ben ik mijn muziek en videos helemaal kwijt!is er een manier op de iphone om mijn muziek terug te vinden???


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:31.