//

Volgende/vorige werken niet bij autoradio

Volgende/vorige werken niet bij autoradio discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds kort dat ik de knoppen op mijn autoradio niet meer kan gebruiken als mijn iphons 4s gekoppeld is. Eerder werkte alle knoppen. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-01-13, 23:06
evilpenguin evilpenguin is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Coevorden
Berichten: 33
Standaard Volgende/vorige werken niet bij autoradio

Ik heb sinds kort dat ik de knoppen op mijn autoradio niet meer kan gebruiken als mijn iphons 4s gekoppeld is. Eerder werkte alle knoppen.

Ik heb de iphone al ontkoppeld en opnieuw aan en uit gezet. Hetzelfde geldt voor de radio.

Het vreemde is dat hij dit doet als hij verbonden is met een kabel en met bluetooth. Ik heb ook al een andere autoradio geprobeerd en daar doet het zich ook voor.

Wanneer de telefoon verbonden is met bluetooth werken de snelle knoppen (twee keer klikken op home) ook niet meer. Ik moet echt de ipod app openen en daar kiezen voor volgende.

Weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit kan verhelpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-01-13, 23:21
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Vreemd. Ik krijg alleen 'accessoire aangesloten' te zien op m'n iPod app, wanneer aangesloten op m'n autoradio (dockconnector -> USB) Ik kan dan de muziek dan helemaal niet vanaf de iphone bedienen.

Heb je al eens een andere usb kabel geprobeerd?
  #3  
Oud 09-01-13, 23:36
evilpenguin evilpenguin is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Coevorden
Berichten: 33
Standaard

Als ik de kabel aansluit krijg ik dat ook, maar via bluetooth dan kan ik de knoppen wel naar voren halen.

Ik heb al wat lopen proberen Ook een andere kabel.

Het geluid wordt ook prima doorgegeven. Ik zie ook de informatie van de nummers die afgespeeld worden.

In beide gevallen werken de knoppen op de radio niet.
  #4  
Oud 10-01-13, 14:10
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Ik kan alleen met de 'volgende' en 'vorige' knoppen van m'n autoradio m'n iPhone bedienen als hij via usb kabel verbonden is. Via Bluetooth kan dat niet (want dan kan ik idd het scherm en de knoppen van de iPhone gebruiken)

Had/zou dat bij jou wel moeten werken? Ik begrijp niet helemaal wanneer je autoradio knoppen het niet doen, en of ze het voorheen middels Bluetooth verbinding wel deden....?
  #5  
Oud 11-01-13, 09:09
evilpenguin evilpenguin is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Coevorden
Berichten: 33
Standaard

Ik kon zowel bij een bluetoothverbinding als bij het aanlsuiten via de kabel de volgende/vorige knoppen van mijn autoradio gebruiken. En nu bij geen van beide

Dit is ook pas sinds een week ongeveer, zou het met de update naar 6.0.1 te maken kunnen hebben?
  #6  
Oud 15-01-13, 13:59
evilpenguin evilpenguin is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Coevorden
Berichten: 33
Standaard

Heeft dan verder niemand dit probleem?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Push berichten werken niet bij iOS 5.1.1 baloutti iPhone algemeen 0 04-01-13 01:41
Knop vorige/back werkt niet goed bij nu.nl MrBeeGee iPad algemeen 1 07-12-11 00:08
sliders bij instellingen werken niet meer Bert van de Wiel iPad algemeen 0 23-11-10 19:14
Push notificaties bij ebuddy werken niet. Tim1995 iPhone Apps 0 05-08-10 00:21
Sensors werken niet bij 3.0? knrd iPhone algemeen 2 22-06-09 13:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:15.