//

Handbrake, meerdere afleveringen verwerken

Handbrake, meerdere afleveringen verwerken discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik Handbrake om mijn DVD collectie op een HD te zetten en vervolgens op mijn iPad af te spelen via AirPlay. Ik loop tegen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-01-13, 21:20
FSF FSF is offline
• iOS 10.2.1
• 11.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 58
Standaard Handbrake, meerdere afleveringen verwerken

Ik gebruik Handbrake om mijn DVD collectie op een HD te zetten en vervolgens op mijn iPad af te spelen via AirPlay. Ik loop tegen een probleem aan waarvoor ik nog geen oplossing heb gevonden. Ik heb DVD met meerdere afleveringen van een TV-serie. Het lukt mij om slechts een van de afleveringen te verwerken. De andere afleveringen krijg ik niet omgezet / over gezet. Via Google geen oplossing gevonden. Wie weet raad ?.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-01-13, 10:45
bassmanjunior bassmanjunior is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Gouda
Berichten: 118
Standaard

Je moet elke aflevering, weergegeven als hoofdstukken, appartement omzetten. Je kan ze na elkaar verwerken en komen dan in een rij te staan.

Bassmanjunior
__________________
iPad 64Gb 3G, New iPad 32Gb 4G, iPad Air 2 64Gb Wi-Fi, iPhone 7, iPod nano 5, Apple TV2, Apple TV4, Apple Watch 2
  #3  
Oud 12-01-13, 20:19
FSF FSF is offline
• iOS 10.2.1
• 11.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 58
Standaard

Bassmanjunior, i
Ik selecteer de hoofdstukken ook afzonderlijk. Hij zet het eerste hoofdstuk om, wanneer hij aan het tweede hoofdstuk wil beginnen krijg ik de melding dat hij dit hoofdstuk / chapter al heeft omgezet. Ik dacht slim te zijn door alle chapters onder een andere naam weg te laten schrijven. Dat doet hij ook...... Alleen blijkt hij iedere keer het eerste hoofdstuk heeft omgezet. In plaats van alle zeven afleveringen omgezet te hebben blijkt dat hij chapter 1 zeven keer te hebben omgezet.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's verwerken met Camera Connection Kit harrys iPad accessoires en onderdelen 21 01-04-11 01:42
Kan iOS input op de dockconnector verwerken? vanilla Ontwikkelen voor iOS 2 19-11-10 17:49
Dictafoon gegevens verwerken malou_2005 iPhone Apps 0 08-01-10 00:23
Video: Afleveringen door elkaar Erulezz Muziek, foto & video 0 11-10-09 15:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:51.