//

Diverse problemen met de foto's

Diverse problemen met de foto's discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag heb ik een Ipad 4 gekocht. Ben al in het bezit van een Iphone 3. Nu zijn de volgende dingen aan de hand. 1: ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-01-13, 23:50
Chan266 Chan266 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 36
Standaard Diverse problemen met de foto's

Vandaag heb ik een Ipad 4 gekocht. Ben al in het bezit van een Iphone 3.
Nu zijn de volgende dingen aan de hand.

1: De foto's die ik op me Photostream heb staan in me telefoon zet hij niet automatisch over naar de Ipad.
Eerst deed hij het ook niet als ik nieuwe foto maakte maar dat kwam omdat me oude Ipad nog geregistreerd stond.
De foto's krijg ik ook op geen enkele mogelijkheid op me pc.
Wie weet of er een andere oplossing voor is en wat het probleem zou kunnen zijn? Heb al veel geprobeerd.

2: Als ik foto's selecteer in de fotostream op me telefoon en die wil delen in me filmrol pakt hij alleen de eerste 2 foto's. Als ik vervolgens alle foto's selecteer doet hij helemaal niks delen. Als ik enkele foto's selecteer en wil delen doet deze het alleen als ik me telefoon uit en aan zet.

3: Hoe kan ik al me albums die op de Iphone staan naar me pc zetten???


Eigenlijk werkt dus me hele Iphone niet met de foto's ;-). Het gekke is dat toen ik me oude computer gebruikte hij nergens last van had. Ik heb die computer ook al verwijderd in Itunes.

Ti's nogal wat maar hopelijk kan iemand mij helpen!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-01-13, 12:43
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Met fotostream heb ik ook problemen hoor, dat werkt nooit 100% zoals het moet heb ik al gemerkt.

Foto's van iPhone naar pc zetten kan je altijd via een app doen.
  #3  
Oud 24-01-13, 12:44
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Met fotostream heb ik ook problemen hoor, dat werkt nooit 100% zoals het moet heb ik al gemerkt.
Dat gaat veranderen als je eindelijk die MacBook Pro hebt (en je iPhoto gebruikt)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Diverse problemen in 1 Mau001 Jailbreak 29 31-10-11 08:58
Diverse vragen over iPhone4 met problemen. KIN174 iPhone algemeen 7 19-04-11 17:15
Diverse problemen sm1th3rs iPhone algemeen 3 28-09-08 13:04
Jailbrake mogelijk bij 1.1.3 iPhone, nu nog unlocken (diverse problemen) willebil Archief 1 15-02-08 14:50
Problemen met foto's Syncen Dylan Unlock [archief] 2 26-11-07 15:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:58.